utorok 11. septembra 2018

Spotrebované a vyradené produkty za leto 2018 1. časť

Posledné dni bolo síce daždivo, ale mne po pravde takéto počasie vôbec nevadí. Chystám sa na svoju úplne prvú dovolenku a občas cítim také zvláštne šteklenie v bruchu (motýliky).  Asi je to nervozita a vzrušenie. Tentokrát mám pre vás príspevok o spotrebovaných a vyradených kozmetických a nekozmetických produktoch. Rozhodla som sa ho rozdeliť na dve časti, keďže sa mi toho za uplynulé dva mesiace nazbieralo dosť. Pokiaľ čítate tento príspevok, tak som už po dovolenke, ale to je príbeh na úplne iný príspevok. 
Hydratačné regeneračné tonikum TimeWise od Mary Kay ste na mojom blogu nevideli prvýkrát. Určite patrí medzi tie lepšie a drahšie toniká, ktoré som mala možnosť vyskúšať. Nikdy ma nedráždilo a neobsahuje alkohol. Pena na holenie Fruity Kiss od Baley je síce lacná, ale inak sa mi zdalo, že nepenila tak dobre, ako iné peny od Baley.

K ústnym vodám sa Listerine sa skôr či neskôr stále vraciam a to z viacerých dôvodov. Pomáhajú mi proti zubnému povlaku a pomohli mi aj s boľavým zubom múdrosti, keď dával o sebe vedieť. Naposledy som mala zelenú verziu Fresh Burst. Spotrebovala som taktiež aj šampón Gliss Kur Supreme Fullness pre slabé a jemné vlasy, ktorý by mal vlasom dodať okamžitý objem. Netvrdím, že to nerobil, ale nezanechal vo mne hlbší dojem. Netvrdím, že si ho už nikdy nekúpim, ale je možné, že o polroka si ani nespomeniem, že som ho niekedy používala. 
Sprchovací gél KALLOS SPA s červeným brazílskym pomarančom si obľúbila najmä moja mama, ale aj mne veľmi príjemne voňal. Navyše je dosť lacný. Rozjasňujúca maska TimeWise od Mary Kay zanecháva pleť žiarivejšiu. Maska bola aj po nanesení na pleť po celý čas biela a nezasychala, čiže bola stále krémová. Prekvapilo ma, že mi prehrievala tvár a to pri každom použití. Inak som ju nemala podráždenú a ani červenú, takže som to brala ako vedľajší efekt. Telové mlieko Mango & Koriander Yves Rocher má dokonale letnú ovocnú vôňu. Krásne pokožku prevoňalo a zvláčnilo.

Freedom Pro Studio je mydlo v puzdre na čistenie štetcov. Vydržalo mi kratšie, ako som predpokladala, keďže som mala podobné mydlo od inej značky a to mi vydržalo o dosť dlhšie. Napriek tomu, že som ho striedala so sprejovým čističom a nepoužívala som ho na štetce každý týždeň, ale asi tak každé dva týždne. Hrejivý telový píling Aroma Ritual od Dermacol s jablkom a škoricou som síce používala v lete, i keď sa istotne viac hodí na zimu. Mne sa jeho hrejivá vôňa páčila aj v lete.
Pena do kúpeľa Blooming Love od Oriflame má 750 ml. Vonia kvetinovo - mydlovo. Pena mi občas vydržala kratšie a inokedy dlhšie. Má vyvážené pH a neobsahuje mydlo. Telový sprej s vanilkou a santalovým drevom AVON Naturals má jemnú sladkú orientálnu vôňu. Výdrž nie je taká ako pri toaletnej vode alebo parfumovej vode, ale slúži na osvieženie. O exfoliačných ponožkách na nohy ste už asi počuli. Slúžia na to, aby vás zbavili starej kože. Konkrétne tieto sa môžu nechať pôsobiť 90 až 120 minút. Starej kože ma zbavili, ale ten efekt hladkých nôh až tak dlho nevydržal. Kupovala som ich na jednom zľavovom portáli a vyšli mi okolo 2 €.
Vyraďujem zo svojej zbierky paletku líceniek značky Technic, keďže obal sa už dosť rozpadával. Inak boli lícenky matné a dobre pigmentované. Páčila sa mi aj škála odtieňov. Akurát len tie obaly paletiek má táto značka dosť slabé a nekvalitné, čo sa mi potvrdilo pri viacerých paletkách.Vyše roka mi vydržal dezinfekčný sprej na kozmetiku BeautySoClean, ktorý som dostala od priateľa na Vianoce. Zvykla som s ňou dezinfikovať hlavne púdrové produkty - očné tiene, lícenky, púdre, bronzery a rozjasňovače. Občas som ho použila aj na krémové očné tiene. Myslím, že tento produkt je fajn, pokiaľ sa o svoju kozmetiku s niekým delíte alebo líčite niekoho iného.

Čistiaci gél z rady NOVAGE od Oriflame som už spomínala v inom príspevku a celkom som si na neho zvykla, aj keď som mala radšej odličovanie s pleťovým liekom alebo micelárkou. Sprchovací gél s medom a rakytníkom od Manufaktúry mala rada hlavne moja mama. Mne tiež voňal, ale videla som, kto po ňom častejšie siahal. Je to ozaj škoda, že išlo iba o limitovanú edíciu.                   
Plátkovú uhorkovú masku KOCOSTAR som spomínala ešte v augustových inšpiráciách. Bola fajn a celkom zábavná. Tea Tree kozmetiku mám rada najmä v lete, keď sa človek viac potí. Inak to nebolo ani pri Xpel Tea Tree šampón, ktorý je vhodný každodenné použitie. Pre mňa je vôňa čajovníku v lete osviežujúca a tak trochu dezinfekčná. Šampón bude sedieť hlavne normálnym až mastným vlasom. Suchý šampón schauma Cotton Fresh od Schwarzkopf bol pre mňa krokom vedľa. Nemala som pocit, že by niečo robil s vlasmi a to je celkom problém. Myslím, že som už mala aj lepšie suché šampóny.
Pred štyrmi rokmi som v povianočných výpredajoch nakupovala ako bláznivá rôzne efektové sety na nechty z PUPY a laky boli vôbec prvé produkty, ktoré som od tejto značky kupovala. Na obrázku vidíte set s plyšovým efektom. Lak mi vyschol, ale plyš ešte mám, takže ho môžem používať aj s iným lakom. Z intímnych obrúskov sa stala pre mňa taká samozrejmosť ako mať dezinfekčný gél na ruky. Proste nikdy neviete, kedy ich budete potrebovať, ale je lepšie ich mať v kabelke. Intímne obrúsky od LACTACYD ste už mňa videli viackrát.

Farebné kriedy na vlasy Hot Huez mi kúpila kamarátka ako darček v čase, keď kriedové farby boli populárne. Akurát jedna smola, že obal tohto produktu bol nekvalitne spracovaný a kriedy z obalov vypadávali. Jedno balenie kamarátka vyreklamovala, lebo jej došlo rozpadnuté a čoskoro začali z nového balenia vypadávať kriedy z obalu aj mne. Pokiaľ chcete niekedy vyskúšať kriedové farby, tak určite siahnite po inej značke. Výdrž pri tomto produkte nebola nič extra, ale je pravda, že som farbu nefixovala so žehličkou na vlasy, ako to niektorí odporúčajú.

Skúšali ste niekedy kriedové farby na vlasy? Používate niektorý z produktov, ktoré som spomínala? Vidíme sa pri pokračovaní spotrebovaných a vyradených produktov za leto 2018. Prajem vám pekný zvyšok tohto týždňa. :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára