piatok 31. augusta 2018

Augustové inšpirácie 2018

Aj vám sa zdá, že toto leto tak nejak rýchlo uplynulo? Ja mám pocit, že od mája mi plynie čas nejako rýchlejšie. Aj keď tie extrémne horúce dni sa zdali byť nekonečne dlhé. V lete rada chodím na koncerty, trhy, do kaviarní alebo na rôzne podujatia. Najradšej mám teploty do 30 stupňov. Pri väčších teplotách už nie som schopná normálne fungovať. 
Tento rok som si z Galantských trhov priniesla z levanduľového stánku masážny olej, sprchovací gél, mydlo a éterický olej s levanduľou od výrobcu BELLUCIA. Masážny olej je dobre mastný, lebo obsahuje minerálny olej, čiže zostane na pokožke dlhšie. Mám rada nielen vôňu levandule, ale baví ma aj fialová farba mydla a sprchového gélu. Éterický olej som si nakvapkala do odparovača a mama si ho zvykne pridať do vody, keď žehlí, aby nám voňalo prádlo. 
Nedávno sme boli na priateľove narodeniny si sadnúť s jeho rodičimi v čínskej reštaurácií Jasmin. Tá sa nachádza v Bratislave pod hradom. Vybrala som si kurča teriyaki so zeleninou a ako prílohu som si zvolila rezance. Chutilo mi a nevládala som to všetko ani sama dojesť, takže porcie sú ozaj veľké. Ceny nie sú síce nízke, ale keď vezmem do úvahy aj lokalitu a príjemné prostredie, tak návšteva určite stojí za to. Na pitie som si vybrala slivkové víno, ktoré sa podáva teplé a priateľ skúsil zas saké, ktoré sa takisto podáva teplé. Priznám sa, že to slivkové víno mi chutilo viac ako saké. Priateľovi rodičia zas vyskúšali čínske pivo.
Nedávno som bola u nás v meste v obchodnom centre Jaspark a tam som si v jednom obchode našla túto súpravu šiestich párov náušníc za 3,60 €. Zapáčili sa mi a ja som si ich hneď musela kúpiť. A keď si to prerátate, tak ma jeden pár vyšiel na 0,60 €. Páči sa mi tá kombinácia zlatej, oranžovej a tyrkysovej. Je to pre mňa taká letná kombinácia. Náušnice sú napichovacie.

Nedávno som sa stretla s kamarátkou a vybehli sme spolu do Tesca na Kamennom námestí v Bratislave. Neplánovane som si odtiaľ odniesla lícenku od značky W7 v odtieni Angel Dust. Bola v akcii za 0,63 € a keďže som túto značku videla predtým len v niektorých e-shopoch, tak som omrkla testery. Vybrala som si taký ružovo-koralový odtieň. Lícenka je dobre pigmentovaná. Obal je z pevného plastu a balenie obsahuje aj zrkadlo. Lícenka obsahuje jemnučké trblietky, aj na prvý pohľad sa môže zdať matná, tak je to len zdanie. Po 8 hodinách sa mi zdalo, že už sa z tváre vytratí, ale i tak si myslím, že to bola dobrá kúpa.

Od kamarátky som dostala trblietavý lesk na pery v studenom nude odtieni od značky Bourjois 3D Effet Gloss v odtieni 33 Brun Poetic. O jednu fotku nižšie si môžete pozrieť, ako vyzerá na perách. Obsahuje veľa drobných trblietok, čiže pery sa po ňom pekne trbliecú. Na leskoch mám rada, že perám dodávajú objem a tak to je aj v tomto prípade. Na obale produktu je uvedené, že by mal vydržať 8 hodín. Taký lesk som po pravde ešte nevidela. To by som tých 8 hodín nemohla nielen jesť, ale ani piť.

lesk na pery Bourjois - 33 Brun Poetic

Nedávno som si zakúpila časopis MADAM EVA a bola k nemu pribalená plátková uhorková maska od KOCOSTAR. Na fotke nižšie môžete vidieť, že maska pripomína reálne plátky uhoriek. Na tvári bola ozaj príjemná a dobre hydratovala pleť. Táto značka má v ponuke viac druhov týchto masiek a určite by som od nich ešte nejakú vyskúšala.
Ako ste strávili leto vy? čo vás zaujalo a čo ste si obľúbili? Budem rada, ak mi napíšte. Zatiaľ si teda užite pekné počasie, kým sa dá.


0 komentárov:

Zverejnenie komentára