utorok 18. septembra 2018

Spotrebované a vyradené produkty za leto 2018 2. časť

Nedávno som zverejnila príspevok o spotrebovaných a vyradených kozmetických a nekozmetických produktoch za toto leto. Tentokrát tu mám pre vás jeho pokračovanie a aj keď sa vám to bude zdať možno veľa. Môžete mi veriť, že dve ženy v jednej domácnosti toho spotrebujú dosť. A ako som už písala v predošlých príspevkoch, tak často ide o veci, ktoré sú načaté aj dlhšie a podarí sa nám ich minúť práve v tom danom časovom období. 
Sprejový anti-perspirant Activelle Invisible od Oriflame nenaplnil moje očakávania. Hnací plyn došiel, keď som mala ešte polovicu obsahu v balení a nedalo sa striekať. Ani pred potom až tak neochránil. Na to, že guľôčkový dezodorant v tejto verzii si moja kamarátka chválila, tak toto nebolo pre mňa nič svetoborné. Kapsuly Omega 3 Wellness Oriflame som mala už zopárkrát a vraciam sa k nim, lebo majú pozitívny vplyv na pleť, srdcovo-cievny systém a mozog. Keď sú v akcii, tak ich objednávam aj pre moju mamu. Revitalizačné sérum NovAge True Perfection obsahuje výťažok z hodvábneho stromu. Používa sa ráno aj večer. Ma ľahkú konzistenciu a rýchlo sa vstrebáva. Navyše je to fakt rozdiel, keď používate pravidelne sérum pod krém.

Nočné sérum TimeWise Mary Kay má gélovú konzistenciu a obsahuje drobné farebné mikrokapsule Nutribeads. Dobre sa vstrebáva a osviežuje pleť. Špirála Rimmel Wonder´full s arganovým olejom mi neprišla nejaká výnimočná. Jej jediný benefit je, že obsahuje arganový olej, ale zázrak od nej nečakajte. Vyskúšala som aj vzorku NIVEA Urban Skin detoxikačnej masky a denného krému sú určené pre všetky vekové skupiny a pre všetky typy pleti. Zo vzorky sa mi zdali celkom zaujímavé, ale ucelenejší názor by som si utvorila, keby som otestovala plné balenia.
Zlupovaciu masku 7th Heaven s čiernymi riasami som použila na 2x. Vyskúšala by som ju kľudne aj znova, lebo po pravde vo mne nezanechala výrazný dojem, čiže nebola zlá, ale nestihla ma ani ohúriť. Možno ak by som mala väčšie balenie, tak by som si po viacerých aplikáciách vytvorila ucelený názor na ňu.

Intímne obrúsky Valentina patrili k tým najlacnejším, ale určite im nič nemožno vyčítať. Kúpila som ich v Top drogérií a v iných drogériách som na ne zatiaľ nenarazila. Pleťová voda sedmikráska od českej Manufaktúry si našla cestu aj do ženského mesačníku eva. Bola príjemná a nedráždila. Parfemácia mi pripomína radu Sensitive alebo detskú kozmetiku tejto značky. Pleťová kozmetika tejto značky rozhodne stojí za povšimnutie a to si dovolím tvrdiť na základe svojich minulých skúseností s touto značkou.
Bentonítový íl od slovenskej SOAPHORIE som dostala od priateľa, ale nejako sa nám ani jednému nedarilo ho vymiešať bez hrudiek. Skúšala som ho na tvár a aj sa v ňom okúpať. A keby sa mi podarilo vymiešať z neho hladkú hmotu ako to bolo napr. pri francúzskom íle, tak by som bola určite spokojnejšia. Skúšala som to aj podľa jedného návodu, ale žiaľ som neuspela. Mlieko po opaľovaní Oriflame Sun Zone nám vydržal dve letá a kupovala som ho pre každý prípad, keby niekoho z nás slnko spálilo a určite je to aj fajn produkt, pokiaľ chcete pokožku trochu hydratovať po slnení. Bohužiaľ, sme ho nestihli celé vypotrebovať. 

Denný hydratačný krém NovAge Oriflame som používala spolu s celou sadou NovAge a aj s odstupom času môžem povedať, že som bola spokojná, lebo som videla zlepšenie pleti behom mesiaca. Ten, kto nikdy neskúšal Indulonu, ako keby v tomto štáte ani nežil. Je to cenovo dostupný krém, ktorý som ja osobne využívala na suché lakte, dlane a chodidlá. Táto oranžová verzia navyše obsahuje nechtík lekársky. Je to výborný krém aj na veľmi suché a popraskané ruky. Telové mlieko nutraeffects maximum relief od Avonu som momentálne nenašla na ich internetovej stránke. Príjemne ma prekvapilo účinkom a vôňou, ktoré pripomína marhule. Na to, že som ho kupovala asi za 2,5 €, tak bolo super. A to mi bolo ponúknuté, nebola to moja prvotná voľba. Pokožku krásne zvláčňovalo a nebolo vôbec riedke.
Hydratačné mlieko na nohy Feet Up Advanced od Oriflame som používala mesiac. Snažila som sa ho aplikovať 2x denne, ale podľa mňa ten efekt nevydrží 24 hodín, ako uvádza výrobca. To, že po prvom použití má hydratovať a vyhladzovať, tak tomu neupieram, ale to isté by mi spravil hocijaký lacnejší krém. Komplex Swedish Beauty Plus od tej istej značky sme používali spolu s mamou. Obsahuje astaxantín, čo je vlastne účinný antioxidant, ktorý si získava zo švédskych morských rias. Navyše je posilnený o čučoriedkový výťažok. Tento výživový doplnok sa zameriava na krásu pleti, zvýšenie výkonnosti svalov a podporuje zdravie srdcovo-cievneho systému. Mám vždy lepší pocit, pokiaľ stravu doplním o nejaký výživový doplnok. Very Berry mydlo s esenciami noni a monoi olejom nesklamalo, tak ako doposiaľ žiadne mydlo od tejto značky. Každé jedno voňalo na  zjedenie a na to, aké sú tieto mydielka lacné, tak proste paráda. Čiernu hubku na make-up Mary Kay som mala už dlhšiu dobu a z hygienických dôvodov ju vyraďujem. Napriek tomu nebola poškodená. Síce to bola moja najdrahšia hubka na make-up, tak investovať do nej sa oplatilo. 

Krémový oranžový očný tieň The ONE Oriflame s názvom Orange Crush  bol uvedený počas letného obdobia ešte predminulý rok. Bol dobre pigmentovaný, ale už mi vyschol. Telový a vlasový olej s avokádom Love Nature  Oriflame je síce príjemnou záležitosťou, ale uvítala by som ho aj vo väčšom balení. Keďže 100 ml balenie je skôr podľa mňa cestovná veľkosť. Špirála Rimmel Lash Accelerator Endless v odtieni 001 Black sa ukázala ako tá lepšia medzi mojimi špirálami. Väčšinou, keď si kúpim nejakú špirálu od Rimmelu, tak sa mi zdajú na začiatku také mokré a zanechávajú na riasach až príliš veľa produktu. Ako náhle špirály od tejto značky trochu vyschnú, tak sa s nimi riasy líčia ľahšie. Tým, že mám najbližšie pri práci lekáreň Dr. Max, tak tam často kupujem také veci ako sú zubné kefky, čaje, lieky alebo zubné nite. Takisto to bolo v prípade aj zubnej niti Dr.MAX PRO32. Vydržala mi dlho a cena bola taká primeraná. Spomínam si na časy, keď bol nosový sprej Livostin  na predpis a mne ho predpisovala imunologička. Je to už možno aj viac ako 10 rokov. Nedávno som po ňom siahla, keď sa mi moje kvapky do nosa minuli. Žiaľ už teraz mi nestačí.
Spotrebovala som taktiež dva krémy na ruky od Avon z radu Planet Spa. Jeden bol s arganovým olejom a druhý s levanduľou a jazmínom. Oba krémy majú 30 ml a ide skôr o také krémy na ruky do kabelky. Ja musím mať jeden krém na ruky v práci, jeden v kabelke a takéto malé balenia sa minú celkom rýchlo. Výhoda je, že nezaberú veľa miesta. Inak tá konzistencia mi príde dosť podobná. Odlišujú sa len v parfemácií. BB krém The ONE od Oriflame v odtieni Fair ma veľmi milo prekvapil. Mohla som ho nosiť v období po chemickom pílingu, keďže nezvýrazňoval, to že sa moja pleť šúpala. Na to, že som ho kupovala v akcii asi 2,50 €, tak som s nim bola ozaj spokojná. Brala som ho ako ľahký tónovací krém, ktorý nezvýrazňoval suché časti mojej tváre, ale ak som mala vyrážky, tak tie som musela korigovať ešte s korektorom.

Pleťový píling Swedish SPA tiež od Oriflame obsahuje morské riasy a morskú soľ. Mala som aj masku z tejto rady a majú takú zaujímavú vôňu, ktorú ťažko k niečomu prirovnať. Ďalej píling obsahuje bambucké maslo a glycerín, čiže pokiaľ máte suchú pleť, tak by vám mohol sedieť. Zrniečká v pílingu sú veľmi jemné. V Top drogérií som natrafila aj na čistiace obrúsky na okuliare od značky WUNDmed. Balenie obsahovalo 10 obrúskov a stálo 2 €. Na fotke sú aj dva laky na nechty, ktoré sú podľa mňa čínskeho pôvodu. Zlatý zdobiaci lak mi vydržal ozaj dlho a nedala som za neho asi viac ako 1 €. Biely crackujúci lak mi vydržal dosť krátko a bol tuším pribalený k nejakému časopisu. Fialový lesk na pery s modrými trblietkami je od Oriflame a myslím, že bol z nejakej limitovanej edície, keďže na stránke som ho už nenašla. Voňal po melóne. Bol taký polopriehľadný a pery jemne tónoval do fialova. Matný rúž v ceruzke lipCHUBBYMAT od deBBY v odtieni 01 NUDE Rose som si kúpila vo Viedni. Mala som ho rada, či už kvôli jeho vanilkovej vôni, ale aj kvôli spôsobu aplikácie. No najviac ma dostal kvôli jeho odtieňu - krásna nude ružová a to v matnom prevedení.
Prečisťujúci píling a pleťová maska pure skin od Oriflame je pre mňa niečim, čo si zvyknem objednávať, keďže mi z toho jedného sáčku vystačí aj na 3 aplikácie. Mám ich rada, na to keď potrebujem vyčistiť pleť, lebo ju mám zanesenú alebo mám nejaké vyrážky. Maska spočiatku chladí a potom sa mi zdá, že prehrieva. Určite odporúčam vyskúšať, ak hľadáte niečo na čistenie pórov. Korektor pod oči Mary Kay je iba v jednom univerzálnom broskyňovom odtieni, ktorý by mal neutralizovať tmavé modro-fialové kruhy pod očami. Tento korektor mi vydržal veľmi dlho min. 9 mesiacov. Nielenže prekryl kruhy pod očami, ale zbytočne nezvýrazňuje suchšie okolie očí a ani nesťahuje pokožku.

Špirály Very Me Eye Lash Stylist od Oriflame som mala v dvoch odtieňoch - Blue a Silver. Používala som ich sporadicky a po pravde už ma používanie farebných riaseniek nebavilo tak ako kedysi. A nezdali sa mi až tak dobre pigmentované. Možno by boli fajn ako nejaký topcoat na čiernu špirálu iba na také zvýraznenie končekov rias. Pleťovú masku od Balea s bahnom Mŕtveho mora pre aknóznu pleť som objavila u priateľa v kúpeľni a keďže nikto dlho o ňu nejavil záujem, tak som ju musela odskúšať. Zdala sa mi krémová, ale teraz si nespomeniem, či zaschla úplne do sucha. Musela by som ju otestovať ešte raz, lebo keď si niečo takéto nepamätám, tak to bolo buď neutrálne alebo priemer. Cukrový píling s hroznovým olejom od L´ORÉAL som mala znovu vo forme vzorky, ale už druhýkrát sa mi potvrdilo, že ide o príjemnú záležitosť. Jeho vôňa pôsobí úplne povznášajúco. Dá sa použiť aj na píling pier.

Vôbec som nepočítala, že sa v tomto príspevku tak rozpíšem. Baví ma zdieľať skúsenosti s kozmetikou. Pokiaľ ste nejaký z tých produktov skúšali, tak mi napíšte do komentárov. Ako ste na tom vy v lete s kozmetikou? Spotrebujete toho menej alebo viac ako inokedy cez rok?


0 komentárov:

Zverejnenie komentára