štvrtok 5. júla 2018

Spotrebované a vyradené za jún 2018

Tento typ príspevku som obvykle písala po dvoch mesiacoch, ale povedala som si, že by bolo dobre napísať ho aj po mesiaci. Možno bude predsa len o niečo kratší ako obvykle alebo nie? Už podľa fotky vidíte, že košík nie je až tak plný ako obvykle. Budem sa opakovať, že ide o kozmetické produkty, ktoré sa mi podarilo minúť predošlý mesiac, ale väčšinu z nich som mala načatých aj niekoľko mesiacov. 
Naposledy, keď ma potrápil zub múdrosti, tak som si na odporúčanie zubárky išla znova kúpiť do lekárne LISTERINE STAY WHITE. Zub ma prestal bolieť a zuby boli o niečo belšie. Telové mlieko Oriflame Essense&CO. s citrónom a verbenou bolo príjemný osviežením v horúčavách. Má redšiu konzistenciu a dávkujete si ho pomocou pumpičky. Len vám nemusí sedieť, pokiaľ vás trápi ekzém ako občas mňa na lakťoch.

Sprchovací krém mandarínka a lotosový kvet Balea  je z limitovanej edície. Voňal skôr tak mydlovo a viac ste z neho cítili ten lotos. Odlakovač Enliven mi vydržal skoro polroka a kupovala som ho ešte v obchode pri práci, ktorý nám už zrušili. Tento odlakovač navyše obsahuje glycerín a posilňuje nechty. Inak si svoju robotu spravil a navyše bol za rozumnú cenu.
Spotrebovala som taktiež NovAge True Perfection tonizačnú vodu od Oriflame. Tá sa mi minula ako prvá z tejto sady. Mala som ju rada, nedráždila pleť a príjemne voňala. V apríli ma potešilo, keď som objavila v dm drogérii vodu v spreji na osvieženie tváre od Balea. Mala som ho v práci a bola to dobrá vzpruha. Keď som bola unavená alebo mala pocit suchej pleti. Ochranný intímny gél Feminelle od Oriflame s aloe vera som už mala asi aj predtým.

Vystriedala som viacero týchto intímnych gélov Feminelle a sú celkom fajn. Niekde som minule čítala, že intímne partie by sa mali umývať len teplou vodou, že intímne gély nie sú vhodné. Toto nechám na posúdenie každej z vás. A nedávno som si povedala, že by som toto tvrdenie mohla otestovať, či niečo spozorujem. Bylinná ústna voda HERBADENT je aj vďaka zloženiu chuťovo jemnejšia v porovnaní s LISTERINE, čo by potešilo priaznivcov prírodnej kozmetiky. Myslím, že ale s tou bolesťou zubu mi moc nepomohla a ani ako prevencia proti zápalu.
Krémový telový peeling AVON naturals som si obľúbila už dávnejšie, keď ho kupovala najprv priateľova mama. Obsahuje jogurt, drvené ovocné jadierká a vitamín E a C. Má úplne perfektnú vôňu - takú až na zjedenie a pokožku zjemní. Aj lekáreň Dr. Max má vlastný antibakteriálny gél a za takú celkom prijateľnú cenu. Vonia úplne bežne ako hocijaký iný dezinfekčný gél. Fixačný sprej od FREEDOM PRO STUDIO odporúčam naniesť ešte pred špirálou, lebo inak si ju rozmažete. Inak mi sedel lepšie v porovnaní so zmatňujúcim fixačným sprejom od NYX. Prvýkrát som otestovala aj anticelulitídny chladivý telový gél s komplexom Cold Therapy od Avon, ktorý bol nedávno novinkou. Myslím, že zlepšenie som pozorovala až po nejakej dobe - možno to trvalo aj min. 2 týždne, kým sa mi zdalo, že pokožka na stehnách je vypnutejšia. Toaletná voda puressence by ecobeauty od Oriflame patrila do prírodnej rady.

Mala označenie Vegan a Ecocert. Voňala po bergamote a bazalke. Išlo o veľmi nevšednú vôňu, ktorá nevoňala každému a už teraz sa nevyrába, čo je podľa mňa škoda. Vyradila som zo svojej zbierky lícenku Catrice Multi Colour Blush v odtieni 80 Peach Frappucino, keďže sa mi rozpadol obal a mám ju už vo svojej zbierke dlhšie. Bola to matná lícenka, ktorá v sebe kombinuje 4 odtiene a bola dosť svetlá, čiže podľa mňa bola skôr ideálna pre svetlejšie odtiene pleti. Výsledný efekt bol veľmi decentný aj pri vrstvení, čiže nedalo sa to s ňou pri aplikácií prehnať. Intenzívny regeneračný krém na ruky Oriflame obsahuje bambucké maslo, olej zo sladkých mandlí a arniky horskej. Patrí určite medzi výživnejšie krémy na ruky od tejto značky. Minula som ho behom mesiaca - aj na ruky a aj na nohy. Určite by som ho brala aj vo väčšom balení. Sada na nechty od PUPA Nail Art Mania Bubbles v žltom odtieni bola už dávnejšie limitkou. Guličky zo sady mi zostali, ale lak už vyschol. Používala som túto sadu a výsledný efekt pripomínal kaviár.
Šampón schauma od Schwarzkopf s olejom zo 7 kvetín sme minuli behom mesiaca. Je určený pre suché a vyčerpané vlasy. Zdal sa mi celkom fajn. Indulona Profi s nechtíkom je ochranným a regeneračným krémom na ruky  a ja zvyknem používať aj na nohy. Je to ozaj dosť mastný krém a aj cenovo dostupný. Ak máte veľmi suché ruky, tak by vám mohol pomôcť. Približne 8 mesiacov som používala hydratačnú gélovú masku Mary Kay, ktorú som vám spomínala už v novembri. Určite patrí medzi tie najlepšie hydratačné masky, čo som mala.

Antibakteriálnu sprchu Freedom na štetce som používala na expresné čistenie štetcov. Takéto čistenie má svoju výhodu, keď potrebujete štetce rýchlo použiť, ale na dôkladnejšie čistenie je predsa len lepšie mydlo alebo šampón na štetce. Spotrebovali sme aj úžasný telový a masážný olej od Yves Rocher s kvetom pomarančovníka, levandule a petit grain. Zubná pasta Vademecum Homéophytol mi vydržala veľmi dlho. Zdá sa mi, že veľmi ani nepenila a neočakávajte ani nejaký bieliaci účinok. Toto by bola možno fajn pasta pre citlivé ďasná. 
Na tejto fotke sú prázdne balenia intímnych obrúskov Jessa, Lactacyd a Ameté. Najlacnejšie sú obrúsky značky Ameté. Najviac obrúskov je v balení od značky Jessa. Najdrahšie sú obrúsky značky Lactacyd, ale v porovnaní s tými druhými sa mi zdajú o niečo hrubšie. Inak by som povedala, že čo sa týka účinku, sú dobré všetky tri.

Rozžiarujúca pleťová maska Optimals Radiance od Oriflame je takým príjemným letným oživením pre pleť. Aj keď má balenie len 10 ml, tak vám vydrží aj na tri aplikácie. Príjemne vonia a má bledooranžové sfarbenie, ktoré budete vidieť aj pri aplikácií masky. Maska sa zmýva a pleť nedráždi. Vyskúšala som aj vzorku krému na ruky Ziaja s kozím mliekom a vôňa tohto krému mi prišla povedomá. Podobá sa mi na Niveu alebo Dove. Rýchlo sa vstrebáva a konzistenciou je tento krém skôr redší.
Textilná pleťová maska NovAge od Oriflame obsahuje kyselinu hyaloronovú, vitamín C a E. Určite intenzívne hydratuje pleť, aj keď spočiatku ma trochu štipkala z nej tvár. Potom to však prestalo a pleť bola ozaj hydratovaná a zjemnená. Spotrebovala som taktiež vzorku VICHY MINÉRAL 89 posilňujúci a vypĺňajúci Hyaluron-Booster, ktorý môžete používať aj samostatne. Je ľahučký ako sérum. Ja som ho použila samostatne a zdalo sa mi, že na pleti zanechá taký jemný film, ale to sa mi stáva občas aj pri niektorých hydratačných maskách, ktoré netreba zmývať. Pleť bola po použití hydratovaná a vypnutá. Peeling pre rozjasnenie pleti od L´Oréal Paris s olejom z hroznových jadierok som vyskúšala a príjemne ma prekvapil. Jeho vôňa mi nepripomínala až tak hrozno ako skôr medovku. Inak tento cukrový peeling bol na tvári veľmi jemnučký a pleť bola po jeho použití hebká na dotyk. Kúpila by som si ho aj v plnom balení. Vzorku rozjasňujúceho mejkapu LANCOME Teint Miracle v odtieni 03 Beige Diaphane som spomínala v príspevku o výraznom líčení.

Očný tieň od miss sporty v odtieni 118 Emotion som kúpila kedysi za 1 € a môžem napísať, že to bola ozaj výhodná kúpa. Vyraďujem, lebo sa začína rozpadávať. Inak je veľmi dobre pigmentovaný. Na prvý pohľad vyzerá skoro až matne, ale obsahuje také úplne jemné trblietky. Ja som sa s nim líčila na bratrancovu svadbu a použila som ho do ohybu oka. Bronzer od značky mels som dostala vo svojom prvom U-Boxe. Je matný a odtieň je skôr teplý. Viac než bronzer na líca sa mi skôr osvedčil ako očný tieň do ohybu oka. Vyraďujem ho, lebo sa mi rozpadol obal a neviem ho úplne zavrieť. Očné tiene od Astoru v odtieni Shopping Guerilla in New York som spomínala v nedávnom príspevku. Táto paletka mi svojou farebnou paletou pripomínala jeseň. Až mi je ľúto, že sa s ňou lúčim, ale je už v mojej zbierke vyše troch rokov. Ťažko sa mi lúčilo aj s čučoriedkovým masielkom Labello, ktoré som si doniesla z Hainburgu. Vonia prekrásne a pery ozaj vyživí. Pravda je však taká, že ho mám už tretí rok a za ten čas som veľakrát bojovala s jeho otváraním. Mydlo Marseile s levanduľou od DURANCE som dostala ako darček. Momentálne ho máme na umývadle a používame ho iba na ruky. Mám rada vôňu levandule a doma na ruky používam iba tuhé mydlo.
Už sa pomaly dostávame k poslednej fotke a začnem lakom na nechty, ktorý obsahuje červené lesklé srdiečka. Áno, je to ten typ laku (topper), ktorý použijete na ozdobenie farebného laku. Už mi vyschol a minula som ho asi len do polky. Lesk na pery od Bell Glam Wear v odtieni 033 mám tiež v mojej zbierke už dlhšie. Dal sa navrstviť pre trochu výraznejší efekt, ale inak nie je až taký výrazný ako vyzerá v obale. Pery nelepí. Pokiaľ je ešte v predaji, tak som si ho kúpila aj v inom odtieni. Rúž na pery CLINIQUE v odtieni 11 WOW POP bol dokonalým ružovým barbie odtieňom. Na perách je veľmi komfortný. Je dobre pigmentovaný, avšak treba rátať s tým, že nie je dlhotrvácný a odtláča sa. Rúž predtým krásne voňal, ale začal zapáchať, tak sa s nim lúčim. 

Lesk na pery od značky Dermacol v odtieni 01 už asi nezoženiete. Držal sa v mojej zbierke tiež asi tie tri roky. Bol ideálnym parťákom k dymovému líčeniu očí. Nedajte sa vystrašiť jeho korektorovou farbou, keďže sa podľa mňa z časti prispôsobí aj pokožke pier. Použila som ho aj pri poslednom líčení v júnových inšpiráciách. Lak na nechty Yves Rocher v odtieni 81 - Brun Peau už zhustol a to je podľa mňa znamenie, že sa s nim nebudú až tak dobre lakovať nechty. Odtieň bol skôr taký tlmený niečo medzi hnedou a vínovou s jemnou perleťou. Očný tieň BONBON od Dermacol v odtieni 3 je svetloružový perleťový tieň. Môžete ho použiť za sucha aj na mokro. Ja som ho skúšala aj ako rozjasňovač a celkom sa mi hodil. Tiež je v mojej zbierke už dlho a neubúda z neho. I tak ho radšej vyraďujem.
Napriek tomu, že tmavohnedý rúž na pery nepoužívam každý deň, tak som rada, keď mám aspoň 1 ks vo svojej zbierke. Aj keď som rúž Diva´s Rouge od Pupy nestihla za tri roky spotrebovať, tak mi bude isto chýbať. Na perách bol niečo medzi polomatným až saténovým rúžom. Pery nevysúšal a bol ozaj dobre pigmentovaný. Tak sa mi zdá, že Pupa už túto edíciu rúžov nemá v predaji. Ďalší rúž od Pupy, s ktorým sa lúčim je rúž Miss Pupa v odtieni 104 Brown Cream. Dostala som ho na Vianoce 2014 od kamarátky. Musím uznať, že mi vybrala perfektný nude rúž a užívala som si ho, avšak nestihla som ho doteraz spotrebovať a z hygienických dôvodov ho radšej vyraďujem.

Keď bolo matné maslo od Astor v odtieni 023 Vivid Divine novinkou v drogérií, tak som ho skúsila na ruku a hneď som si ho kúpila. Bola to láska na prvý pohľad a zbožňovala som ho pri každom použití. Nie je dlhotrvácne, ale pokiaľ vám matné rúže moc vysúšajú pery, tak je toto ideálna náhrada. Balzam na pery Baby Lips electro od Maybelline v odtieni Fierce N Tangy napriek svojej žltej farbe pery tónoval veľmi jemne. Voňal zaujímavo, ale nečakajte od neho, že bude pery až tak hydratovať.
s tmavohnedým rúžom od PUPA - Diva´s Rouge
líčenie s matným maslom Astor v odtieni Vivid Divine a tieňmi Astor - Shopping Guerilla in New York

líčenie s očným tieňom BONBON od Dermacolu v odtieni 3
Takže dospela som k záveru, že tento príspevok je dlhý, či ho píšem po mesiaci alebo po dvoch. Zvyknete upratovať vo svojej kozmetike? či stíhate spotrebovať všetku kozmetiku, čo si kúpite?


0 komentárov:

Zverejnenie komentára