sobota 30. júna 2018

Júnové inšpirácie 2018

Vítam vás pri poslednom júnovom príspevku. Na nasledujúcich príspevkoch uvidíte dobroty a drobnosti, ktoré mi spríjemnili jún. Mám pocit, že od štátnic idú dni neskutočne rýchlo. Slnečné dni sa striedajú s daždivými a občas to vyzerá, že to pravé leto sme tu mali v máji. 
Nedávno sme boli s mamou posedieť v Café West v Galante. Dala som si zákusok lemoncella a k tomu vanilkové frappé. Mama si zvolila takú klasiku veterník a ľadovú kávu. Ako vždy bolo to dobré a chutné.
Ďalšou z mojich sladkých závislostí sú donutky. V La Donuterii v Bratislave majú veľký výber. Naposledy som si vybrala donutku s matchou, chia semienkami, mandľovými lupienkami a tekvicovými semienkami. Priateľ si zvolil karamelový donut s lotus keksom.
Nedávno som mala asi prvýkrát vyprážanú vegetariánsku palacinku od Pizzerie Tiffany. Bolo to celkom zaujímavé. Hlavne to, aké bolo cestíčko chrumkavé. Určite by som to vyskúšala aj inokedy.
Nedávno mali na notino.sk zľavu 30 % na všetko od značky MAX FACTOR, tak som neodolala, keďže už bez tak majú túto značku lacnejšiu než ju zakúpite v bežnom obchode alebo parfumérií.
Už dlhšie som mala vytipované dva produkty. Najviac som však chcela rúž z kolekcie Marylin Monroe a ten už mali len v odtieni 04 Cabernet. Výrobca uvádza,že môj odtieň rúžu sa hodí k tmavším tónom pleti a ja som bleduľa, čiže by mi nemal pasovať, ale ja si myslím, že sa mi celkom hodí. Ďalej výrobca uvádza: "Rúž v sýtej bohatej červenej s fialovými podtónmi je ideálny pre tmavšie tóny. Luxusná a výrazná vínová." 

Neviem ako ostatné odtiene, ale môj obsahuje jemné trblietky. Rúž nie je dlhotrvácny, je skôr viac hydratačný a pery nevysúša. Odporúčam si ho kontrolovať počas dňa, lebo už sa mi stalo, že napriek kontúrke sa mi odtlačil aj na brade. Síce neviem ako, ale možno sa to stalo pri pití. Do zásoby som si kúpila korektor MasterTouch  v odtieni 303 Ivory a dúfam, že bude ideálny pod oči, lebo nájsť korektor pod oči, ktorý nezalieza do vrások je občas ťažké. 
Posledným produktom od MAX FACTOR, ktorému som neodolala je lícenka Creme Puff v odtieni 20 Lavish Mauve. Táto vypaľovaná lícenka sa podľa mňa hodí skôr na denné líčenie. Môj odtieň je celkom svetlý a myslím, že sa bude hodiť skôr bleduľkám. Nečakajte extra pigmentáciu, ale zas nemôžem tvrdiť, že by nebola vôbec pigmentovaná. Je ozaj krásna a na výber máte zo 4 odtieňov. Obsahuje jemné trblietky.
rúž MAX FACTOR - 04 Cabernet
s rúžom a lícenkou od MAX FACTOR

Nedávno som v letáku videla šampón Balea ananás a kokos za 0,89 €. Zaujala ma táto kombinácia, tak som si ho pri najbližšej návšteve dm drogérie rovno aj kúpila. Na raňajky som si vybrala zapekané čoko musli od dmBIO  a chutí super.

V piatok som bola na dámskej jazde osláviť kamoškine narodeniny. Mala som nejaký čas na prípravu, tak som si spravila multimasking - z rozjasňujúcej masky a hydratačnej masky od Mary Kay, aby som prebrala trošku tvár k životu. Aj líčenie vyzerá vždy lepšie na pleti, ktorá je nabitá energiou a hydratovaná.
Aby som pleť prežiarila ešte viac, tak som naniesla rozjasňujúcu podkladovú bázu The ONE od Oriflame. Pokračovala som mejkapom od trend IT UP Sheer Nude v odtieni 010 a nedostatky som prekryla korektorom tej istej značky v odtieni 010. Pod oči som použila korektor od Mary Kay v univerzálnom broskyňovom odtieni. Líca som zvýraznila kompaktným guľôčkovým púdrom Giordani Gold v odtieni Natural Bronze od Oriflame. Nad líca, obočie, nos a kupidov oblúk nad perou som naniesla rozjasňovač Makeup Revolution I ♥ Makeup Dragon´s Heart.

Ako očné tiene som použila hnedé tiene a čierny očný tieň z veľkej paletky 180 tieňov od neznámej značky, ktorú mi priateľ kúpil zo stránky BeAngel.sk ešte dávnejšie na Vianoce. Ako červený metalický tieň som použila červenú časť rozjasňovača Dragon´s Heart, ktorý som už spomínala. Na obočie som aplikovala tieň a vosk z paletky od Freedom v odtieni Medium-Dark. Spodnú časť oka som orámovala ceruzkou od Essence v odtieni Scream Green. Na mihálnice som naniesla špirálu od Rimmel Lash ACCELRATOR Endless v čiernej farbe. Na pery som aplikovala lesk na pery Dermacol v odtieni 01, ktorý už v súčasnosti nie je v ponuke. Celé líčenie som zafixovala fixačným sprejom PRO FIX od Makeup Revolution.
Líčenie mi vydržalo celú noc a prežilo aj tancovanie. A to som zabudla použiť aj podkladovú bázu pod očné tiene.
Čo inšpirovalo vás v júni? :) Budem rada, ak sa so mnou podelíte o svoje tipy.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára