štvrtok 28. júna 2018

Výrazné líčenie s návodom a chyby pri líčení

V prvom rade musím podotknúť, že nie som vizážistka a ani kozmetička, čo bude asi na fotkách zrejmé. To však nebráni tomu, že ma kozmetika veľmi baví a hlavne experimentovanie s farbami a produktmi. Niekedy sa líčenie podarí viac a inokedy menej. Zoznam všetkých použitých produktov nájdete na konci príspevku. 
Niekedy si dopredu povyberám produkty a nemám žiadnu konkrétnu predstavu, čo z toho vznikne. Jednoducho iba improvizujem. Išla som odprevadiť priateľa na vlak a do polhodinky som sa nalíčila - možno mi to trvalo aj kratšie. Najprv som naniesla vzorku rozjasňujúceho mejkapu Lancome Teint Miracle v odtieni 03 Beige Diaphane, ktorý bol na mňa trošku tmavý. 

To som však zistila až po nanesení a môj zámer bol stiahnuť o niečo odtieň púdrom, aby ten rozdiel medzi krkom a tvárou nebol až tak viditeľný. Inak bol na pleti ľahký a pleť pôsobila vďaka nemu sviežo. Tvár som prepúdrovala kompaktným púdrom trend IT UP v odtieni 010. Na líčka som použila lícenku od Mary Kay v odtieni Giving Heart. Na prejasnenie líc a kupidovho oblúku nad perou som naniesla dúhový rozjasňovač I ♥ MAKEUP v odtieni Unicorns Heart. 
Pri líčení očí som využila hlavne quatro paletku očných tieňov Astor v odtieni 320 SHOPPING GUERILLA IN NEW YORK. Táto malá paletka sa skladá z troch lesklých očných tieňov (šampanský, vínový a kaki) a jedného matného očného tieňu (tmavošedý). Najprv som naniesla tmavý matný očný tieň do ohybu viečka. Od vnútornej strany oka som naniesla vínový lesklý tieň a od stredu až po kraj som pokračovala kaki lesklým tieňom. Pod obočie som naniesla tieň v šampanskom odtieni a pridala som ho aj do vnútorného kútika oka na prejasnenie.

Najmenej pigmentovaný je tmavošedý matný očný tieň, ktorý na prvý pohľad vyzerá ako čierny, ale po nanesení zistíte, že od čiernej má ešte ďaleko. Na vnútornú očnú linku som použila tyrkysovú gélovú ceruzku Big v odtieni tropic teal od Avonu. Spodnú vonkajšiu linku som spravila s vínovým tieňom. Obočie som vykreslila s paletkou Freedom v odtieni Medium- Dark. Na mihálnice som použila špirálu Avon True Colour Winged Out v odtieni Blackest Black. Na pery som aplikovala balzam na pery Baby Lips Maybelline - 025 Playful Purple. Na záver som celé líčenie zafixovala fixačným sprejom Makeup Revolution PRO FIX.
Vymenujem vám pár chýb, ktorým som sa pri tomto líčení mohla vyhnúť. Líčenie sa podľa mňa farebne bije s tričkom a náušnicami, ktoré boli v červenej farbe. Predovšetkým hlavne rúž, ktorý pasuje len k farbe rámu okuliarov. Čiže pokiaľ by som toto líčenie mala robiť znovu, tak by som vymenila farbu rúžu za nejaký teplý odtieň. Tá fialová je asi príliš studená, ale inak ho mám vážne rada, aj keď oficiálne to má byť tónovaný balzam. Keby som mala o niečo viac času, tak by som upravila vnútorný okraj oka, aby líčenie bolo o niečo precíznejšie, lebo podľa fotky sa mi zdá, že tam vidím šmuhu.

Veľa robí aj to, že sa väčšinou líčim v izbe, kde mám svetlo tlmenejšie. Takže určite vyhľadávajte miestnosti, kde máte ostrejšie svetlo. Dosiahnete isto lepší výsledok. Ja sa líčim v izbe hlavne kvôli pohodliu, lebo tu mám stolnú lampu a zrkadlo. Vždy sedím za stolom, púšťam si hudbu vyberám si štetce z pohárov. Je to pre mňa niečo ako hra alebo relax. Makeup nám dáva možnosť zdôrazniť na nás, to čo máme radi a potlačiť to, s čím nie sme spokojné. Zároveň je prostriedkom ako vyjadriť svoju osobnosť. Čiže užívajte si ho a experimentujte! 

Zoznam použitých produktov:
mejkap- Lancome Teint Miracle - 03 BEIGE DIAPHANE
rozjasňovač I ♥ MAKEUP - Unicorns Heart
sada na obočie FREEDOM: Medium - Dark
fixačný sprej Makeup Revolution PRO FIX
korektor pod oči Mary Kay
špirála Avon True Colour Winged Out - Blackest Black
očné tiene Astor - 320 SHOPPING GUERILLA IN NEW YORK
tuhý korektor trend IT UP - 010
kompaktný púder trend IT UP - 010
vnútorná očná linka - gélová očná linka Avon - tropic teal
lícenka  Mary Kay - Giving Heart
balzam na pery Baby Lips Maybelline - 025 Playful Purple

Čo by ste vylepšili vy na tomto mojom líčení? alebo čo sa vám na ňom páči? Budem rada, ak mi napíšete vaše úprimne názory.



0 komentárov:

Zverejnenie komentára