pondelok 16. júla 2018

Slávnostné líčenie s trblietkami

Od minulého roka chodím na svadby ako hosť a celkové líčenie si robím vždy sama. Celkom ma to aj baví a je to vždy dobrá príležitosť vyblázniť sa pri líčení. Keďže som mala tentokrát ružové šaty, tak som líčenie chcela prispôsobiť, aby aspoň trochu ladilo s farbou šiat. 
Zároveň som chcela po dlhšej dobe použiť sypké trblietky od Dermacol Star Choice Shiny Glitters v odtieni 3 - ružová, ktoré som raz dostala od kamarátky. Na takýto typ trblietok si určite zaobstarajte lepkavú alebo dobre krémovú podkladovú bázu, čo hneď tak rýchlo nezaschne. Inak budete mať trblietky všade okolo očí. Mne sa na trblietky osvedčila biela podkladová báza pod očné tiene od NYX  v odtieni White v takom kalíšku. Na bežné očné tiene je o ničom, ale na trblietky funguje. Ja som však tentokrát trápila s inou podkladovou bázou pod očné tiene od značky FREEDOM a táto voľba nebola práve šťastná. Pretože už po chvíli som mala trblietky všade v očnom okolí. Nabudúce už budem múdrejšia a budem vedieť, že po nej nemám siahať.
Ako prvý krok som naniesla na celú tvár rozjasňujúcu podkladovú bázu The ONE od Oriflame, ktorá pleť krásne pripraví na aplikáciu tekutého mejkapu. Ďalej som pokračovala mejkapom trend IT UP Sheer Nude v odtieni 010, ktorý som zafixovala kompaktným púdrom Skin Supreme od tej istej značky tiež v odtieni 010. Pleťový púder Flormar v broskyňovom odtieni Saturated Peach som použila namiesto lícenky a do ohybu oka, lebo je matný. Ako rozjasňovač som použila lícenku Colourworks v studenom bledoružovom odtieni. Na prekrytie kruhov pod očami používam už dlhšiu dobu korektor pod oči Mary Kay a na prekrytie nedokonalostí (vyrážky a červené fľaky) korektor trend IT UP Matte Beauty v odtieni 010. Obočie som vykreslila ceruzkou na obočie Mary Kay v odtieni Brunette.

Pri líčení očí som využila najmä paletku očných tieňov Maybelline Blushed Nudes. Potom som dovnútra oka naniesla podkladovú bázu pod očné tiene Freedom a až na ňu som naniesla ružové trblietky od Dermacol. Ako vnútornú spodnú linku som použila telovú ceruzku na oči Oriflame The ONE v odtieni Nude a ako vonkajšiu spodnú linku ceruzku Oriflame v odtieni Vivid Burgundy, ktorú som potiahla na hornú časť oka, aby líčenie bolo aspoň trochu prepojené. Aj keď špirála kvôli kvalite fotiek nie je až tak viditeľná, tak som použila špirálu L´Oréal False Lash XFiber Xtreme v odtieni Black. Na pery som skombinovala rúž na pery Featherlight od Oriflame v odtieni Rose Petal s holografickým rúžom od Avon Mark v odtieni holograFX. Na záver som celé líčenie zafixovala fixačným sprejom Makeup Revolution Pro Fix
Líčenie popri šatoch pôsobí na týchto fotkách z diaľky jemne až nenápadne. Počas večera som si musela ešte niektoré miesta upraviť s korektorom a pretrieť si rúž, ale inak som s líčením bola celkom spokojná.
Zoznam použitých produktov: 

podkladová báza Oriflame The ONE
make-up trend it up Sheer Nude a púder trend it up Skin Supreme 010
korektor pod oči Mary Kay a tuhý korektor trend IT UP Matte Beauty 010
lícenka - púder Flormar Saturated Peach (aj v ohybe oka)
ako rozjasňovač - lícenka Colourworks
obočie - kontúrovacia ceruzka na obočie Mary Kay Brunette
oči - paletka Maybelline - Blushed Nudes, trblietky Dermacol Starchoice - odtieň 03
ceruzky na oči Oriflame - Vivid Burgundy a Nude
špirála L´Oréal False Lash XFiber Xtreme
pery - rúž Oriflame Featherlight v odtieni Rose Petal a holografický rúž Avon Mark v odtieni holograFX
fixačný sprej Makeup Revolution London Pro Fix
podkladová báza na očné tiene Freedom

Líčite sa radi sami na slávnostné príležitosti alebo sa radšej zveríte do rúk vizážistke?



0 komentárov:

Zverejnenie komentára