nedeľa 31. júla 2016

V hlavnej úlohe Maybelline

V tomto príspevku by som rada spomenula moje objavy od značky Maybelline. V poslednej dobe som skúšala experimentovať s paletkou očných tieňov The Blushed Nudes, ktorá je v krásnych ružovo-hnedých odtieňoch. Mám doma prvú paletku od Maybelline The Nudes a určite spomeniem aj rozdiely medzi paletkami. Ďalším produktom, ktorý som zakúpila spolu s touto paletkou bola tekutá biela matná linka a do tretice mi prednedávnom pribudol do kozmetickej taštičky make-up Fit Me!, ktorý je určený na normálnu až suchú pleť.
Jedným z prvých faktov, ktoré treba spomenúť, že paletka obsahuje iba trblietavé tiene. Sú dobre pigmentované, ale celkom sa z nich práši. Absentujú tú matné tiene, čo by pre niekoho mohol byť nedostatok. Aplikátor je celkom použiteľný. Výber odtieňov bude pravdepodobne viac pasovať studeným typom.
Na zadnej strane paletky môžte vidieť kombinácie pre inšpiráciu. Niektoré kombinácie som skúšala a tiež by som k nim mala výhrady. Lebo niektoré odtiene sú si celkom podobné aj na ruke a akonáhle som ich vytieňovala na viečku, tak to vyzeralo, ako keby som miesto dvoch farieb použila len jednu.
návod ako navzájom kombinovať tiene a nižšie zloženie
obe paletky spolu
Ako prvá sa ku mne minulý rok dostala paletka The Nudes, ktorá obsahovala matné aj trblietavé tiene. Tmavé tiene boli na tom s pigmentáciou o niečo lepšie ako tie svetlejšie. Čo sa týka farebných kombinácii je táto prvá paletka lepšie vyskladaná oproti The Blushed Nudes a tiež aj menej práši.
swatch paletky The NUDES
Ak by som mala zhrnúť, tak neľutujem kúpu oboch paletiek, aj keď si myslím, že ak si kúpite The Blushed NUDES, tak je dobré mať aj The NUDES. Podľa mňa sa dajú dobre kombinovať. Na fotke sa okrem paletiek nachádza tekutá matná biela linka master ink, ktorá tiež patrí medzi novšie prírastky. Aj s linkou som experimentovala a častokrát som musela naniesť viac vrstiev, aby bola linka rovnomerne pigmentovaná. Aplikátor je pevný. Na bielej linke je super, že otvorí ako keby oči a rozžiari pohľad. Brala by som viac farieb takýchto tekutých liniek v drogériách.
linka na ruke
swatch paletky The Blushed NUDES

                                                                Make-up FIT me!
Niekde som mala doma fotku mejkapu FIT me!, keď bol ešte nový, ale nevedela som ju nájsť medzi fotkami. Tak sa ospravedlňujem, že vrchnák má už ošúchané písmenká. Používam odtieň 115, ktorý patrí medzi tie svetlejšie odtiene. Je určený na normálnu až suchú pleť a má skôr rozjasňujúci efekt.  Mám rada mejkapy s pumpičkou. Nehrozí, že by mejkap vytekal a nanesiete si presne toľko, koľko potrebujete. Balenie má 30 ml. Určite je lepšie ho prepudrovať, čím ho aj zafixujete. Ak chcete predĺžiť trvácnosť tohto mejkapu, môžte použiť pred jeho nanesením podkladovú bázu alebo po jeho použití na hotové líčenie aplikujte fixačný sprej. Mám ružový podtón pleti a zdá sa mi, že aj tento odtieň ide doružova. Páči sa mi, že mám po nanesení tohto mejkapu pocit "ľahkosti" a pleť pôsobí prirodzene. Bez púdru ho nepoužívam, lebo výdrž nie je práve jeho silnou stránkou, ale zas má strednú kryciu schopnosť. Dokonca mi aj kolegyňa a priateľ povedali, keď som mala tento mejkap nanesený, že to vyzerá, ako keby som ani žiaden mejkap nemala. Na fotkách nižšie si môžte pozrieť moje experimenty so spomínanými produktmi. Použila som aj iné produkty od Maybelline a dopomohla som si aj produktmi iných značiek.
Toto líčenie ste už mali možnosť vidieť na blogu a patrí k mojim najobľúbenejším za poslednú dobu.
Pri tomto líčení som na spodnú linku využila gélové linky od Maybelline Lasting Drama v čiernom odtieni. Na oči som použila tiene z paletky The Blushed NUDES, ale vyniknúť mala hlavne tekutá biela linka a rúž od Maybelline z kolekcie Color Sensational v odtieni 900 PINK POP.
Tu som tiene z paletiek skombinovala s gélovými očnými tieňmi Color Tattoo 24 H v odtieni 20 - Turquiose Forever a s leskom na pery Colorsensational v oranžovom odtieni. Presný názov vám neviem s úplnou istotou uviesť, keďže časť obalu je už nečitateľná. Odhadujem to podľa oficiálnej stránky na odtieň Electric-Orange 460.
Na poslednej fotke som tiene skombinovala s čiernou gélovou linkou, ktorú som spomínala už vyššie. Naniesla som na pery balzam na pery Baby Lips a naň som aplikovala rúž v ceruzke Color Drama v odtieni 310 Berry Much.

Samozrejme, že samotné líčenia by sa dali spraviť aj lepšie, ale mňa celkom baví experimentovať. Na záver ešte musím zdôrazniť, že všetky produkty som si zakúpila sama. Využívam väčšinou akcie alebo zľavové kupóny.

Ako ste na tom vy so značkou Maybelline? máte od nich nejaké obľúbené produkty?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára