nedeľa 24. júla 2016

Random post

 Minulý rok som na burzi v Senci ukecala mamu na kúpu áronie, keďže som už dávnejšie tento ovocný krík obdivovala v záhradkárskych časopisoch. Plody áronie sa používajú do sirupov, džemov alebo ich môžte konzumovať v čerstvom stave. Obsahuje vitamíny P, B, C, A a minerály. Hore na fotke môžte vidieť ako sa rastlinke po roku u nás zapáčilo a odvďačila sa nám plodmi. Čakala som, že to bude trvať pár rokov, kým začne rodiť.
áronia
večerné svetlo dodalo laku úplne iný farebný nádych
 Pár dni dozadu som si kúpila Elle, kde bol pribalený lak od Sally Hansen v odtieni 543 Berry Important. Kryje dobre už v prvej vrstve a v porovnaní s inými lakmi, čo mám doma - tá výdrž je lepšia. Na svetle je odtieň samozrejme jasnejší. Kamarátka mi dávnejšie odporučila skúsiť pleťovú masku z Nimba od Himalayi. Zatiaľ som ju neskúšala, ale táto maska by mala byť vhodná na normálnu až mastnú pleť. Som zvedavá, ako bude reagovať na ňu moja pleť.
nalakované nechty iba v jednej vrstve bez nadlaku
Tento anticelulitídny gél od Baley mám už druhýkrát. Možno tento typ produktov neuznávate a príde vám zbytočný. To máte ako s protivráskovými krémami, tak ako žiadny krém nezastaví definitívne starnutie, tak ani od týchto gélov netreba čakať zázraky. Skôr by som povedala, že konkrétne tento produkt zmierňuje stav celulitídy, hlavne ak nie je v pokročilom štádiu. Vypína pokožku a tonizuje ju. Chladí a príjemne sviežo vonia. A jeho ďalším pozitívom je, že nestojí až tak veľa, vyšiel ma približne na 4 €. Obsahuje kofeín, citrónový a bambusový extrakt.
zloženie anticelulitídneho gélu
Nedávno som si objednala pleťové masky z Oriflemu. Pri takýchto malých baleniach si môžte otestovať, či by vám produkt vôbec sadol, skôr než si kúpite jeho väčšiu verziu. Tieto masky zatiaľ vo veľkých baleniach nie sú. Ja som vyskúšala zatiaľ dve z troch. Krémová maska s ovsom má peknú a celkom výraznú vôňu. Vôňou pripomína ovsenú kozmetiku, ktorú mal Yves Rocher.  Je vhodná na suchú pleť a necháva sa na tvári 10 minút. Potom ju treba zmyť vodou. Myslím, že ma z nej trošku štípala tvár, ale nespozorovala som žiadne začervenanie a zanechala mi pleť jemnú. Gélovú masku s uhorkou na revitalizáciu pleti som zatiaľ neskúšala. Je určená na zmiešanú pleť, tak dúfam, že si bude s mojou pleťou rozumieť. Ílová maska s bodliakom je určená na mastnú pleť a zmýva sa po 10 minutách. Zjednotí, vypne a zanecháva pleť matnú.
nenalíčená
Nedávno sa mi vďaka pomoci kožnej podarilo dostať moju pleť pod kontrolu. Už nemávam také strašné akné, aké som mávala napr. minulý rok. Je to super pocit, keď môžem vyjsť von nenalíčená a vedieť, že moja pleť nebude na seba strhávať pozornosť kvôli vyrážkam alebo jazvám po akné. V horúčavách rada chodím bez mejkapu.
takmer hotové líčenie ešte bez rúžu
Takto vyzeralo moje najobľúbenejšie líčenie za jún, pri ktorom som použila produkty od Maybelline novú tekutú bielu linku a paletku The Blushed Nudes. Určite sa o týchto produktoch ešte niekedy zmienim na blogu. Na niekoho je možno tento tmavý rúž od Essence v odtieni 05 It wasn´t me už príliš. Ja mám rada tmavé a výrazné rúže, ktoré sú až na hrane nositeľnosti. I keď potom som v meste mala pocit, že po mne pozerali, ako keby som chodila hore bez a pri tom je to len rúž. :)
s rúžom od Essence
Najlepšie osvieženie je pre mňa v lete domáca limonáda s našou mätou, stéviou a vodou. Leto si neviem predstaviť bez zmrzliny a rodičia kúpili nedávno v Kauflande zaujímavú príchuť - kivi a egreš. Zmrzlina bola skôr taká sorbetová, ale rozhodne chutná. :)
Prajem vám, aby ste si leto, čo najviac užili. Do komentáru mi môžte kľudne napísať, ako si v lete vy dobíjate baterky? :)




0 komentárov:

Zverejnenie komentára