nedeľa 17. júla 2016

Môj pleťový trojlístok

Takže nastali zmeny na blogu, aj keď tentokrát neočakávané. Preriedila som príspevky, keďže som chtiac/nechtiac odstránila album s fotkami a s nim zmizli aj fotky v príspevkoch. Na jednej strane to bolo nepríjemné zistenie, ale zas si myslím, že samotnému blogu to neublíži. Možno toto bude nový pozitívny štart. Začiatky na blogu boli všelijaké a kvalita fotiek tiež. Pevne verím, že odteraz sa to bude postupne zlepšovať. 
 Tentokrát by som vám rada priblížila moje tri obľúbené pleťové produkty, vďaka ktorým je pre mňa každodenný pleťový rituál príjemný a užívam si ho.
Keď na jar Manufaktúra prišla s novou uhorkovou limitovanou edíciou, tak ma to celkom príjemne prekvapilo, že to konečne nie je nič ovocné a ani bylinkové. V tejto edícií môžte zakúpiť uhorkový sirup, micelárnu vodu, pleťový krém a masku 2 v 1, krém na ruky a sprchovací gél/šampón 2 v 1. Skúsila som všetky produkty a moju priazeň si získal pleťovým krém & maska. Má gélovo-krémovú konzistenciu, ktorá je vhodná na zmiešanú pleť, mastnú, normálnu a aj citlivú pleť. Používam ho ráno a je to taká dávka energie a hydratácie pre moju pleť. Pleť je po ňom rozžiarená, ale pri tom nemáte pocit, že by zostala mastná. Ako keby ste dehydratovanej pokožke dopriali pohár vody a tá vôňa je osviežujúca.
zloženie uhorkového krému
Takým mojim veľkým kozmetickým objavom je toto sérum na mastnú a problematickú pleť od slovenského výrobcu Mylo. Môže sa používať 1 až 2 x denne. Ja ho používam na večer a pomáha mi udržiavať pleť v lepšom stave. Do rána zvykne vysušiť vyrážky a stiahnuť zápal. Ráno mám občas pocit suchej pleti, ale to nie je nič, čo by sa nedalo ranným čistením a krémom napraviť. Míňa sa ozaj pomaly a baví má jeho aplikácia. Vždy si kvapnem pár kvapiek do dlaní a masírujem si ho do tváre. Čo sa týka vône cítim v ňom najmä citrónovú trávu. 
zloženie pleťového séra
Tento pleťový čistiaci čajovníkový gél od The Body Shop mi zohnala kamarátka. Táto značka mala kedysi kamenný obchod v Bratislave, ale myslím, že v súčasnosti ju môžte skôr zohnať na nejakých eshopoch. Kamoška mi najprv minulý rok poslala vzorky tohto gélu a ja som vedela, že toto je niečo pre mňa. Hlavne v lete mám po jeho použití pocit čistej a sviežej pleti. Myslím, že tento produkt ocenia skôr tí, ktorý majú zmiešanú alebo problematickú pleť.

Samozrejme, že v súčasnej pleťovej starostlivosti mám ešte aj iné produkty. Toto trio je však taký môj poklad, ktorý mi pomáha udržovať pleť v dobrom stave.

Na aké pleťové produkty nedáte v lete dopustiť vy? :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára