štvrtok 7. júla 2016

Zaujímavé spotrebované kozmetické trio

Čoskoro už budem normálne fungovať vo svojej starej izbe, ktorá prešla dvoma zmenami. Najprv bola vymaľovaná a potom bola spravená podlaha. V poslednej dobe som si neodkladala do košíka spotrebované alebo vyradené produkty. Za to som si odfotila tri produkty, ktoré rozhodne stoja za zmienku.
telové mlieko
Prvým spotrebovaným produktom je bahenná  pleťová maska od Rivage určená na suchú a citlivú pleť. Maska sa necháva na pleti 25 až 30 minút a potom ju treba zmyť. V porovnaní s inými bahennými maskami, čo som mala, je vážne krémová. Určite po nej pleť nie je až taká stiahnutá, ako sa to občas pri bahenných maskách stáva. Stále pri tom však pleť čistí. Rodičia si už zvykli, že keď si dám bahennú masku, tak chodím a straším po dome. Jediná nevýhoda je, že občas nechtiac zafarbím po umytí tváre osušku alebo zafŕkam umývadlo.
     Druhým spotrebovaným produktom je antistresové telové mlieko hrozno a limetka od Dermacolu z kolekcie Aroma Ritual, ktoré dostalo ozaj výstižný prívlastok - "antistresové". Pretože tá jeho vôňa pôsobí po kúpeli povzbudivo. Minulý rok som mala masážny olej v tejto istej vôni a je to čistá závislosť. Toto bolo jedno z tých telových mliek, na ktoré som namotala aj moju mamu.

Tretím a posledným produktom, ktorému sa chcem venovať je bylinný kúpeľ od Manufaktúry. Začnem jeho jedinou nevýhodou a to síce, že ide o 60 ml balenie, ktoré máte tak na dve použitia. Inak ma baví aj jeho zelená farba, ktorá zafarbí kúpeľ a mám rada aj jeho vôňu. Neočakávajte, že spraví penu, to nie. Za to mu nemožno uprieť výraznú mätovú vôňu. V zložení okrem mäty nájdete, žihľavu, levanduľu, bielu vŕbu, harmanček a chmeľ. Skúsila som ho ja aj mama. Mame dobre padol, keďže ju zvykne pobolievať jedno koleno a po kúpeli sa cítila lepšie.  
 
 
 A takto zafarbí vodu na zeleno, ale ako som spomínala veľmi nepení. Všetky tri produkty mi pomáhali zregenerovať sa aj počas skúškového alebo keď som oddychovala doma.

Ktorý z produktov vás zaujal najviac?  Budem rada, ak mi dáte vedieť. :)



0 komentárov:

Zverejnenie komentára