nedeľa 12. júna 2016

Spotrebované a vyradené za dva týždne

   Už je to niečo vyše dvoch týždňov, čo som pridávala príspevok tohto typu. Budúci týždeň k nám prídu maliari vymaľovať väčšinu izieb. Takže som chcela vyprázdniť košík so spotrebovanými a vyradenými produktmi. Keďže budem aj vypratávať izbu a premiestňovať väčšinu vecí do podkrovnej izby. A bohužiaľ nebude moc času na blogovanie.
 Pri prvej fotke začnem sprchovacím krémom od Avonu s bambuckým maslom a vanilkou, ktorý som dostala na meniny od priateľovej mamy. V súčasnosti má pozmenený obal a moje balenie malo 500ml. A zavoňal aj mojej mame, ktorá ho používala častejšie ako ja, keďže býva viac doma. Vôňa sprcháču je trochu syntetická, ale inak príjemná. Lak na vlasy od Syoss s keratínom sme mali doma viac ako rok. Viac ho používala moja mama ako ja, ale bola s nim spokojná. Ja som ho používala skôr príležitostne, keď som si natáčala vlasy. Objem mi väčšinou v priebehu dňa padne, ale tvar vĺn udržal dlho. 
Pleťové čistiace obrúsky s aloe vera od nemeckej značky LR som isté obdobie používala namiesto odličovača alebo na dočistenie po čistiacom géli. Balenie obsahuje 25 ks. Raz som po čistení obrúskom zaznamenala začervenanie, ale už potom sa to neopakovalo. Väčšinou som po použití mala pleť rozjasnenú a jemnú. Okrem aloe vera obsahujú obrúsky aj mandľový olej alebo výťažok z jazmínu. Ústnu vodu od českej Manufaktúry som už na blogu spomínala a už som minula doma druhé balenie. Kolegyňa mi povedala, že jej vôňou táto ústna voda pripomína fernet a ja tam tiež cítim podobnosť. Chuťovo je ozaj jemná a odporúča sa po jej aplikácii 30 minút nejesť a nepiť. Obsahuje fenikel, mätu, karlovarskú soľ, šalviu, kamilku a iné bylinky.
 Pri tejto fotke začnem tiež zľava a tentokrát očným krémom Love Nature s výťažkom ruže od Oriflame. Mala som ho už min. druhýkrát a vyhovuje mi. Je určený na suchú pokožku očí a je cenovo dostupný. Od kolegyne som dostala vzorku Bioderma Hydrabio séra, ktoré sa napr. konzistenciou nepáčilo mojej kolegyni, ale mne sedelo. Mala som pleť po ňom rozjasnenú a hydratovanú.  Má gélovú konzistenciu a môže sa používať samostatne alebo pred použitím krému. Ja som počas jeho používania zaznamenala krajšiu pleť.

Gél lak značky Dior bol trochu drahšou lekciou. Efekt gélových nechtov bol síce zaručený, ale tá výdrž proste nič extra. Čakala som, že nechty s nim vydržia aspoň 4 dni v neporušenom stave, ale bohužiaľ nie. Očné tiene v odtieni Pink Sands od Avonu som dostala od kamošky, keďže je to už dlhšiu dobu, čo tieto tiene nie sú v ponuke, rozhodla som sa ich vyradiť. Myslím, že už sú po expirácii, ale inak quatro paletka obsahovala peknú kombináciu - béžového, ružového a dvoch hnedých tieňov. Nalíčená som s nimi na spodnej fotke. Výhoda paletky bol pevný plast a zrkadielko.

Tiene boli ako keby jemne namleté, ale zdalo sa mi, že pri tieňovaní  dosť splývali. Na fotke nižšie som použila lesk na pery od Essence, ktorý raz u mňa stratila kamoška a našla som ho až po pár mesiacoch zapadnutý medzi posteľami. Už ho nechcela naspäť, tak som ho používala. Názov odtieňu vám neviem napísať, keďže už je vyšúchaný, ale odtieň bol krásny ružový so striebornou a ružovou perleťou. Môžte ho vidieť na spodnej fotke. Mal inak zvláštnu vôňu, ktorá mne osobne na perách vadila.
  Telový jogurt od BOEMI  marhuľa a medové egreše som spomínala v predošlom blogu. Už som ho minula a bude mi chýbať tá jeho prekrásna vôňa. BB krém od Manufaktúry v odtieni Medium Light som spomínala ešte minulý rok v auguste. Až teraz sa mi ho podarilo konečne minúť. Používala som ho ako podklad pod make-up, samostatne alebo občas na kontúrovanie. Tým, že obsahuje bambucké maslo a rastlinné oleje, môžte mať v horúčavách pocit, že vám stečie z tváre, keďže som párkrát spozorovala, že horúčavy neznáša až tak dobre. Micelárna voda OKURKA patrí medzi aktuálnu uhorkovú limitovanú edíciu od Manufaktúry. Je určená pre normálnu až mastnú pleť. Môže sa používať aj na odličovanie, aj keď mne na odličovanie očí nesedela. Okrem uhorky obsahuje kyselinu mliečnu, pantenol, rebarboru, alantoín a mandľový olej. Balenie má 215ml. Inak bola táto micelárka celkom príjemnou záležitosťou. 

 Predposledným produktom na fotke je 100% prírodné Bio Karité od značky Purity Vision. Má krásnu orechovú vôňu a je dosť výživné. Môže sa používať na tvár, vlasy a telo. Skúšala som ho aj na tvár, ale zostala som po ňom nejaká oranžová, čiže na pleti mi až tak nesedelo. Za to sa mi osvedčilo na ruky, chodidlá a pery. Kúpila som ho v DMke. Nočný krém od Oriflame Milk & Honey bol miláčikom mojej mamy, ktorá na túto radu nedá dopustiť. Získala si ju hlavne svojou vôňou.
zloženie odličovacích obrúskov
zloženie sprchovacieho gélu
zloženie laku na vlasy
zloženie ústnej vody
zloženie micelárky

zloženie BB krému
Snáď nebol tento príspevok pre vás zdĺhavý. Kľudne mi do komentáru môžte napísať, ako trávite nedeľu.

Prajem pekný nedeľný večer! :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára