streda 15. marca 2023

Zlomový bod

 Poznáte ten pocit, keď sa na tej vašej životnej ceste ocitnete na križovatke a vás to ťahá na všetky možné smery. Snažíte sa spraviť rozhodnutie, ktoré bude v súlade s rozumom a srdcom. Vaše priority sa zo dňa na deň preskupujú. Vo vás sa to všetko láme a štiepi na kúsky. Chcete cítiť slobodu a viete, že je na dosah, ale ktorým smerom sa vlastne vydať? Vaše telo a myseľ vás stopnú. Pretože ste práve dosiahli svoj zlomový bod.

Keď mi kolegyňa povedala, že som živelná, tak sa mi toto označenie zdalo prehnané. Temperament je však niečo, čo nezmizne s vekom, ale je tu s vami stále. Boli obdobia, kedy som ho potláčala a ono ma to vždy niekde potom dobehlo. Veľmi dlho som uprednostňovala myseľ a ignorovala dušu. No dostať ich občas do súladu je poriadna výzva. 

Tam, kde sa končí jeden sen, tak druhý začína. Tam, kde sa jedny dvere zatvoria, tak sa druhé otvoria. A určité okamihy vám pomôžu rozhodnúť sa. Pretože vzdelanie a ani vaše zamestnanie vás nedefinujú a nehovoria o tom, v čom všetkom môžete mať potenciál. Neohraničuje vás to. Tie hranice si nastavujeme sami a občas dovolíme druhým, aby ich prekračovali. Naháňame sa stále za niečim lepším, aby sme si niečo dokázali. 

Nejako však už dlhšiu dobu cítim, že žiaden úspech a ani materiálne veci mi neprinesú uspokojenie po dlhodobej stránke. Netúžim mať ostré lakte. Nepríde mi to ako zmysel môjho života. Túžim však žiť v súlade so sebou, žiť autenticky a mať okolo seba úprimných a láskavých ľudí. Nechcem žiť podľa nejakej šablóny, aby som uspokojila predstavu druhých o mne, pretože viem, že ten komu na mne záleží, to príjme a bude mu záležať na mojom šťastí. Mám také jedno sebecké želanie, ktoré by dalo môjmu životu zmysel. Prajem si, aby ľudia na mňa spomínali v dobrom, aby som sa ich života dotkla v pozitívnom zmysle a aby sa našiel jeden človek, ktorému budem skutočne chýbať, keď už tu nebudem. 





0 komentárov:

Zverejnenie komentára