streda 25. januára 2023

Naša tieňohra

Červené vlasy a čierny kabát,

hlava ešte plná snov, 

v srdci jedna jazva a otáznik,

budem tvoj básnik?

 

Celý v čiernom, 

do tmy ma voláš, 

city za bolesť schováš.

Mám byť tvojom dňom?

 

Strácaš ma,

strácam ťa.

Bolíš ma, 

bolím ťa. 

 

Ľúbim ťa,

stratím ťa. 

Trápiš ma,

trápim ťa. 

 

Bol si mojou nocou.

Stratila som sa v temnote.

Vrátila som sa

bez tvojich démonov. 

 

Odpustím ti.

Odpustíš mi.

Nezabudnem.

Nezabudneš. 

 

Dopisujem našu kapitolu.

Nezachytím pravdu holú.

Nepoznám už tvoje noty. 

Hasili sme oheň s ohňom.


Lámal si ma na kúsky,

zbierala som ich pomaly.

Pokoj tvojmu srdcu

a pokoj mojej duši. 

 

Púšťam ťa,

púšťaš ma. 

 

Žiaden pokoj v búrke,

žiadne sucho v daždi,

pretože trýzniť môže každý.

Neviň moju lásku, 

nie som dobrý herec. 

Zmrazil ma sebec. 

 



 

 



 

 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára