utorok 8. januára 2019

Spotrebované a vyradené produkty za posledný štvrťrok 2018 - 1. časť

Prvý tohtoročný príspevok začnem so spotrebovanými a vyradenými produktmi za posledný štvrťrok 2018. Najprv som si myslela, že tých prázdnych obalov bude strašne veľa, ale keď si vezmem, čo som bola schopná spotrebovať a vyradiť predtým za kratšie časové obdobie, tak sa to nezdá byť toho až tak veľa. A navyše tu mám aj zopár veľkých obalov, čiže to opticky na fotke pôsobí, ako by toho bolo strašne veľa. Na spotrebe týchto produktov sa podieľa aj moja mama, čiže nie som v tom sama.
Šampón Balea kokos a ananás som si vybrala, lebo mám rada túto kombináciu. Pripomína mi piňa coladu. Produkt má pekný obal a je cenovo dostupný. Čo sa týka účinku, tak je celkom fajn. Keby mojim vlasom nesedel, tak by som si to pamätala. Dezodorant Balea Sensitive som si kupovala na dovolenku, keďže som vtedy hľadala malé balenia produktov, ktoré budú do 100 ml. Čo si tak spomínam, tak moc nechránil ani pred potom, ale na to sú skôr antiperspiranty a ešte ma občas dráždil v podpazuší. Takže už by som si ho znovu nekúpila.

Micelárnu vodu Garnier pre citlivú pleť som už v minulosti mala a na dovolenku je to šikovný produkt. Od transparentného fixačného púdru Dermacol som očakávala viac. Počúvala som a videla na neho dobré ohlasy, ale mne bohužiaľ nesadol. Balzam na pery a lícenka Maybelline Baby Lips Balm & Blush v odtieni 01 Innocent Peach som mala vo svojej zbierke vyše dvoch rokov. Bol to celkom zaujímavý produkt aj na pery aj na líčka. Na tých líciach sa počas dňa vytratí a tá výdrž oproti púdrovej lícenke nie je až taká dobrá, ale inak ten produkt má  niečo do seba.
Šampón Love Nature pšenica a kokos od Oriflame som kupovala za dobrú cenu a toto veľké balenie má 750 ml. V tomto príspevku si môžete všimnúť, že kokos v kozmetike ma celkom baví. Tento šampón je určený pre suché vlasy a v tomto zimnom období bol fajn. Pena do kúpeľa s vôňou malín a čiernych ríbezlí od AVON bola v 1000 ml balení. Vydržala nám dlho a má peknú ovocnú vôňu.
Ústnu vodu Listerine Fresh Burst ste už asi na mojom blogu videli. Vážne vidím rozdiel v čistote mojich zubov, keď používam ústnu vodu a keď nie. Zaujímavé je, že dentálna hygienička mi odporúčala nepoužívať ústne vody a dve zubárky mi ich naopak odporúčali používať. Neviem, čím to je, ale telové mlieko kokos a bambucké maslo Balea mi voňalo skôr po vanilke než po kokose.

Toto mlieko je celkom tekuté a dobre sa rozotiera. Pokožku krásne prevoniava. Očný odličovač od Mary Kay som už tiež na mojom blogu spomínala. Aj keď nie je lacný, tak ho zaraďujem medzi tie najlepšie očné odličovače, ako som doposiaľ mala. Nedráždi a odlíči aj vodeodolný make-up.
Čistič na štetce PUPA mi príjemne voňal, čo sa mi pri tomto type produktu nestáva. Štetce mi tým pádom po ňom voňali a boli čisté. Telový sprej Avon Naturals mlieko a med patrí medzi typ sladkých vôni, ktoré mám rada, ale po čase ma trochu prestal baviť. Presýtila som sa ho. Roztok na kontaktné šošovky VISIOMAX  kúpite len v sieti dm drogérií, keďže je to ich privátna značka. Ja už ich roztoky kupujem pravidelne. Dlho mi vydržia a sú za rozumnú cenu. Krém na ruky mám vždy v kabelke, v práci na stole a doma na stole. Je to pre mňa produkt do povinnej výbavy.

Vyživujúci krém na ruky s kakaovým maslom AVON Care ma určite svojou vôňou neprestal baviť. Dobre sa rozotiera a vstrebáva. Má výživnú konzistenciu. Toaletná voda Retropical od Yves Rocher mi v zbierke vydržala dlho a mala som ju rada do poslednej chvíle. Bohužiaľ, ide o limitku a už ju nezoženiete. Bolo by fajn, keby ju značka niekedy znova vrátila do ponuky. Túto vôňu mala aj moja mama. Tá vôňa je sladká a svieža zároveň. Nie je ťažká a tá vydrž je u každého iná. Mala som kolegyňu, na ktorej ju bolo cítiť len polhodinu a na mne ju bolo cítiť aj po dvoch hodinách.
Textilná pleťová maska planet spa od AVON s arganovým olejom bola pre moju mamu. Ona má tiež rada tento typ masiek, lebo si pri nich vie odpočinúť. Nezaznamenala žiadne podráždenie pleti. Maska je regeneračná, čiže by mohla byť vhodná pre normálnu až suchú pleť a taktiež by mohla vyhovovať aj zrelej pleti.

Čistiaci gél 3 v 1 Mary Kay je určený na zmiešanú až mastnú pleť. Je neparfumovaný a nemal by vadiť ani citlivej pleti. Jemné čistiace mikročastice odstraňujú pomocou exfoliácie odumreté kožné bunky. Pokožku nedráždi. Intímne obrúsky Jessa som už vyskúšala viackrát a jediné, čo mi na nich fakt prekáža. Je to, keď chcete jeden obrúsok vytiahnuť z balenia a roztrhne sa vám. To sa mi stalo už viackrát. Zbytočne sú tieto obrúsky najlacnejšie v dm drogérií, keď pevnosťou nedosahujú kvalitu tých drahších konkurenčných značiek.
Ďalšiu textilnú hydratačnú pleťovú masku s olivovým olejom od AVON som vyskúšala tentokrát ja. Maska je určená na suchú pleť a necháte si ju na pleti 15 minút. Ja tieto masky mám rada, keď ma čaká nejaká udalosť, lebo vtedy pekne pleť nakopnú hydratáciou. Počas a po aplikácií masky som nezaznamenala žiadne podráždenie pleti. Krém na ruky Dream Cream od Oriflame je veľkosťou praktický do kabelky. Len konzistenciou je riedky a vôňa je taká klasika.

Spomínam si, ako bol veľký ošiaľ okolo čiernych zubných pást s aktívnym uhlím. Ja som kúpila jednu na skúšku jednu od Dontodent v dm drogérií. Stála 1,19 €. Zuby čistí podľa mňa rovnako ako hociktorá bežná zubná pasta. Vlhčené utierky na čistenie okuliarov VISIOMAX som si kúpila už druhýkrát. Niekedy mi stačí jedna denne a inokedy ich musím použiť viac. Na dovolenke som mala taktiež so sebou aj sprchovací krém bambucké maslo od L´OCCITANE, ktorý má skôr takú mydlovú vôňu a krémové zloženie. Pokožku príjemne prevonia.
Intímne obrúsky LACTACYD a VALENTINA hravo strčia do vrecka obrúsky od Jessy. VALENTINA sú lacnejšie než LACTACYD, ale inak sú oba produkty kvalitné. Špirála Dermacol 1000 Lashes v čiernom odtieni ma spočiatku neočarila. Zaujímavý bol na nej hlavne jej obal. Po čase, keď vyschla, tak robila pekné riasy. V porovnaní s ňou však špirála THE ONE Featherlight od Oriflame v odtieni Black bola dobrá už od začiatku až po koniec. Nezaťažila riasy a vedela ich pekne zvýrazniť.

Guľočkový antiperspiračný dezodorant Lucia od Oriflame som vyradila, lebo prestal voňať. Výrobca udáva, že má produkt intenzívnu vôňu. V čase, keď sa ku mne dostal, tak už veľmi nevoňal. Skôr sa mi zdalo, že tá vôňa už vyprchala. Preto určite sledujte exspiráciu produktov, ktoré používate a aplikujete na pokožku. Tekutý make-up Sheer Nude v odtieni 010 od značky trend IT UP mi vydržal niekoľko mesiacov. Neskôr som si kúpila v akcii ešte bledší odtieň. Tento make-up zanecháva pleť rozjasnenú a ja som spokojná s výsledkom po jeho nanesení. Bude vyhovovať najmä suchej pleti.
Telový sprej AVON naturals s verbenou a zeleným čajom som mala rada najmä cez leto, pretože je to ľahká a svieža vôňa a v tejto koncentrácií jemne vyprcháva z tela. Denné sérum TimeWise Mary Kay malo takú ľahkú krémovú konzistenciu a SPF30. Vydržalo mi dlhšie ako nočné sérum tejto značky, ktoré som spotrebovala rýchlejšie. Anticelulitídne mlieko CELLU BREAK 5D od AVON som mala už zopárkrát a pravdepobone sa k nemu ešte niekedy vrátim. Je to produkt inšpirovaný mezoterapiou. Pokožku nedráždi a príjemne vonia. Vzorka vyhladzujúcej podkladovej bázy od SEPHORY ma celkom zaujala. Krásne pleť vyhladila a po nanesení tekutého make-upu pôsobila pleť skoro až zamatovo.
 Krém na ruky AVON naturals s čiernymi ríbezľami a malinami mal takú chutnú ovocnú vôňu a krásne ruky vždy prevoňal. Krém mal ružové sfarbenie a výživnú konzistenciu. Kompaktný púder Skin Supreme od trend IT UP  v odtieni 010 som rada používala a bola som s nim spokojná. Kryje a zároveň nezvýrazňuje suché časti tváre. Má pevný obal, zrkadlo a labutienku. Posledným produktom na fotke je vzorka vyživujúceho nočného krému od Mary Kay, ktorý má konzistenciu ako vazelína. Je celkom výrazne parfumovaný a ja som ho používala najmä na pery. V prípade, že máte veľmi suché pery, tak to by mohlo byť niečo pre vás.

Aké kozmetické produkty používate v zime vy? Prípadne, čo kozmetické ste si našli teraz pod stromčekom? Budem rada, ak sa so mnou podelíte o svoje postrehy.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára