pondelok 31. decembra 2018

Novembrové a decembrové inšpirácie 2018

Tiež máte pocit, že vám tento mesiac neskutočne rýchlo ubehol? Ja mám taký pocit, že posledné dve mesiace boli pre mňa dosť hektické. Odovzdávala som dosť zadaní do školy, práca a potom som už cestovala na tri dni do Prahy. Tam som šla na koncert Elánu a bola som u kamarátky.
Zima je pre mňa obdobím "čajov a pančúch". Na týchto dvoch fotkách môžete vidieť, že mi teraz zachutili čaje s kurkumou od OXALIS. Jeden bol s kokosom a druhý s tekvicou. Na meniny som dostala od priateľa pančuchy s kvetinovým vzorom od BEPON. Napriek tomu, že ich pančuchy nie sú práve lacné, tak ma vedia vždy upútať nejakým vzorom. Ak ešte stihnete v dm drogérií vianočnú limitku od Essence, tak si isto pozrite ich paletku tieňov a nálepky na nechty s vianočným motívom.
Z Prahy a vianočných trhov som doniesla našim ako suvenír ručne maľovanú guľu. Tieto gule mali vo viacerých stánkoch a pohybovali sa cenovo od 200 do 240 Kč za kus v tejto veľkosti. Mohli ste nájsť aj menšie a väčšie, ale tam sa ceny už samozrejme líšili.
Kamarátka ma zobrala v Prahe ešte do Tom´s Burger, kde sme okrem chutného Jack Daniel´s burgru a vyskúšali aj churros poliate čokoládou. Bolo chrumkavé a čo sa mi páčilo, že to nebolo až tak presladené.
Vianočné trhy v Prahe som zažila prvýkrát a boli ozaj krásne. Dali sme si svařák a medovinu. Odporúčam sa ísť na ne niekedy pozrieť, ak ste ešte neboli.
Prajem vám príjemne stráveného Silvestra a šťastný Nový rok! Aby bol lepší ako ten predošlý.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára