utorok 6. novembra 2018

Októbrové inšpirácie 2018

Možno tiež mávate obdobia, kedy vám čas plynie strašne rýchlo a nestíhate úplne všetko, čo ste si plánovali. Tak to bolo nedávno aj pre mňa s písaním nových príspevkov na blog. Chýbala mi chuť, čas a zároveň som musela dokončiť niečo do školy. Pevne verím, že sa to aspoň trochu zlepší. 
Podelím sa s vami o štyri produkty, ktoré som si vybrala v mojej predposlednej objednávke z Oriflame. Prvým je parfum Eclat Mon, ktorý dizajnom pripomína luxusný parfém. Mám taký pocit, že jedna drahšia značka má dosť podobný dizajn parfému. Táto vôňa je svieža a aj kvetinová. Môžete v nej cítiť hrušku a biely kosatec. Spočiatku je intenzívna a potom zoslabne. Určite nie je ťažká a príde mi taká elegantná, či už do práce alebo na nejakú večernú akciu. Tekutý rúž na pery The ONE Lip Sensation Whipped Cream v odtieni Red Velvet Cupcake má krémovú textúru.

Odtieň rúžu je skôr taký jahodovo - červený, čiže je to taký neutrálny odtieň (podľa mňa nie je studený a ani teplý). Špirálu The ONE Wonder Lash 5v1 XXL som dostala a má pekný obal. Mihalnice natočí a oddelí, ale neočakávajte závratný objem a žiaden efekt umelých rias. Je to taký priemer medzi špirálami, ktoré Oriflame má. Ošetrujúcu kryciu tyčinku  Love Nature s čajovníkom som mala už dávnejšie a po dlhej dobe som sa k nej vrátila. Vtedy som používala najmä zelenú časť na hojenie vyrážok a teraz isto využijem obe časti tyčinky.
Nedávno som vyskúšala aj proteinovú kašu s banánom od BERCOFF. Nebola takmer vôbec sladká, ale chutila mi. Je to rýchle teplé raňajkové jedlo a zasýti. Odporúčam vyskúšať.
V Elephant Diner som vyskúšala sezónnu novinku "bravčovú quesadilu" a mali k nej aj nové hranolky. Je to fakt chutné a určite vás to zasýti.
Veľmi som sa potešila, keď ma vybrali na testovanie 3 noviniek od L´Oreál Paris. Išlo o dva tekuté rúže a špirálu. Ak máte radi kozmetické vychytávky, tak radšej zbystrite pozornosť. Začnem najprv predlžujúcou špirálou UNLIMITED, ktorá je v neobvyklom dizajne a na prvý pohľad pripomína lak na nechty. Odporúčam ju veľmi nevrstviť, lebo pri viacerých vrstvách môže mihalnice zlepovať. Pokiaľ ju nanesiete v jednej vrstve, tak mihalnice pekne vytočí a oddelí. Aplikátor je ohybný, takže môžete si ho prispôsobiť, aby sa vám s nim dobre pracovalo. 

Dlhotrvajúce rúže Infallible mám v odtieňoch 111 Pernament Blush ( studený nude odtieň) a 506 Red Infailible (neutrálny červený odtieň). Rúž sa skladá z dvoch častí - z prvej tekutej farebnej časti a z druhej časti hydratačného balzamu. Najprv nanesiete v prvom kroku farbu a necháte ju asi minútku, aby si sadla na perách a zaschla. Potom nanášate balzam, ktorý perám dodá šťavnatý vzhľad. Tieto rúže majú solídnu výdrž, ale koľko hodín s vami vydržia, záleží aj od stavu vašich pier (či ich nemáte pred aplikáciou veľmi suché alebo mastné od balzamu na pery) a taktiež výdrž závisí aj od toho, či jete a pod. No mne napr. červený rúž vydržal aj bozky.
Aj taká návšteva drogérie ma občas vie prekvapiť a teda hlavne tým, čo všetko vždy objavím. Ono to tak býva, že väčšinou idem primárne kúpiť jednu alebo dve veci a donesiem aj to, čo som v pláne nemala. Krém na celulitídu sa mi už nejakú dobu žiadal a ja som si vybrala od Baley krém BodyFit, ktorý obsahuje kofeín a riasu wakame. Vonia príjemne a zaujímavo. Dobre sa vstrebáva a mne sa zdá, že tú pokožku stehien aj spevnil. Po dlhej dobe som si od značky EOS kúpila znova krém na ruky a balzam na pery. Balzam na pery Coconut Milk som mala aj pred tromi rokmi, keď ešte panoval u nás ošiaľ okolo tejto značky a mohli ste tieto balzamy vidieť na všetkých sociálnych sieťach. Ide o prírodný balzam s vôňou kokosového mlieka.

Je príjemný na perách a navyše aj sladko chutí. Konzistencia balzamu je taká akurát, čiže nie je príliš tuhý a ani mastný. Doma ho mám položený na stole a siahnem po ňom vždy, keď sa mi zažiada. Výdrž hodnotiť nebudem, lebo to závisí aj od toho, či často pijem a občas sa neúmyselne dotýkam pier. Krém na ruky Vanilla Orchid som doposiaľ nemala a má jemnú príjemnú vôňu. Aj keď balenie krému je praktické veľkosťou a tvarom do kabelky, tak ja som schopná ho minúť aj do mesiaca. Čiže potrebovala by som o niečo väčšie balenie. Konzistencia je aj pri tomto kréme taká akurát, čiže nie je ani riedky a ani príliš mastný. Jeho jediná nevýhoda je, že keď ho je už menej, tak sa z obalu dosť ťažko vytláča.
Pokiaľ sa dostanem do cukrárne Wagner, tak rada skúšam stále nové dezerty. Tento je pistáciový a ja mám veru celkom slabosť aj na pistáciovú zmrzlinu. Pistácie sú proste super. Tento dezert bol ľahučký a veľmi chutný. Ja som veľmi rada, že máme cukráreň s takou dlhou históriou práve v Galante.
Keď som si naposledy objednávala z Avonu, tak som si zvolila štyri produkty. Dve textilné pleťové masky planet spa sú novinkami. Ja som vyskúšala zelenú hydratačnú s olivovým olejom a mame som dala vyskúšať revitalizačnú s arganovým olejom. Obe sme boli spokojné a myslím, že prichádzame stále viac textilným maskám na chuť. Je to príjemný relax pre pleť. Určite ich vyskúšajte.

Ošetrujúci krém na nechtovú kožičku s vitamínom E som si kúpila ako náhradu za olejček na kožičku, čo som predtým mala. Zatiaľ sa mi pozdáva, keďže prednedávnom sa mi koža okolo nechtov zapaľovala a teraz taký problém nemám. Keďže sa mi minul púder, tak som si vybrala zmatňujúci kompaktný púder pre bezchybnú pleť s OF15 v odtieni Neutral Fair. Púder sa mi zdá zatiaľ v pohode. Balenie je z pevného plastu. Obsahuje zrkadlo a labutienku.
Veľmi som sa potešila, keď sa mi s priateľom podarilo nájsť v Tescu posledné ELLE, kde mali miniatúru špirály benefit they´are Real!. Začínam chápať, prečo spôsobila táto špirála taký ošiaľ. Vie spraviť naozaj pekné výrazné vytočené mihalnice. Ak máte citlivé oči, tak si dávajte pozor na väčšiu kefku pri aplikácií. Mne sa spočiatku podarilo si trafiť trochu do oka a citlivým očiam skôr sedia menšie kefky.
Mám rada ovocné vína a najviac asi ríbezľové. No zo zvedavosti som už skúsila jahodové a višňové. Takéto vína sa dajú zohnať v Tescu a aj v Jednote. Višňové mi pripomínalo tak trochu griotku a jahodové zas detské šampanské. Tieto vína sú navyše vyrobené na Slovensku. Mne celkom chutili.
Aký ste mali október? Skúsili ste niečo nové alebo obľúbili ste si niečo za poslednú dobu? Máte radi ovocné vína? Prajem vám krásny november!

0 komentárov:

Zverejnenie komentára