nedeľa 30. septembra 2018

Septembrové inšpirácie 2018

Mám tu pre vás posledný septembrový príspevok. Tentokrát bude hlavne o kozmetike, ktorá ma zaujala. 
Nedávno som si našla v e-maili reklamu od notino.sk na 25% zľavu na značku L´ORÉAL Paris. Mala som tu vyhliadnutú paletku očných tieňov BERRY MUCH LOVE. Tá sa okrem neutrálnych odtieňov očných tieňov skladá aj z výraznejších odtieňov ružovej a fialovej. Už samotný ružový metalický obal je trochu netypický pre túto značku, ale inak obal vyzerá byť z kvalitného plastu. Podľa videí, ktoré som videla na youtube, tak paletka je dobre pigmentovaná, ale dosť práši. Nájdete v nej matné, ale aj lesklé očné tiene.

Údajne ide len o limitku, ktorá zatiaľ nebude dostupná v drogériách, čo je podľa mňa celkom škoda. Keďže z mojej podkladovej bázy, čo mám doma, už je málo, tak som si od tejto značky vybrala aj túto zelenú podkladovú bázu proti začervenaniu. Obidva produkty som skúšala zatiaľ len raz, ale určite ich budem používať aj naďalej. Čistič na štetce od Makeup Revolution som už raz mala a keďže sa mi s nim štetce čistili dobre, tak som si ho znovu objednala. K objednávke som si mohla zvoliť vzorku vône, tak som si vybrala Giorgio Armani - Acqua di Gioia, ktorú si predstavujem ako ľahkú vzdušnú vôňu. Tak som zvedavá, či som trafila.
O kozmetickej značke Farmasi som už počula, ale až donedávna som od nej nič nemala. Keď sa ku mne dostal katalóg tejto značky, tak som chcela určite niečo vyskúšať. Vybrala som si maskaru na obočie v odtieni 01 Hnedá. Predtým som žiadnu tónovanú maskaru na obočie nemala, čiže musela som si zvyknúť aj na samotnú aplikáciu. Lepší výsledok s ňou dosiahnete, pokiaľ pod ňu aplikujete očný tieň na obočie a s maskarou už len zafixujete. Inak na to, že som zvolila najsvetlejší odtieň, tak aj ten sa mi zdal celkom tmavý. Aplikátor tejto špirály je v porovnaní s bežnou špirálou na mihalnice o polovicu menší.


Keď som sa dozvedela, že Petra LOVELY HAIR chystá v spolupráci so značkou Makeup Revolution paletku, tak som bola zvedavá. Petrine videá pravidelne sledujem už dlhšiu dobu a bavia ma. Ako náhle teda zverejnila paletku a ja som videla skladbu očných tieňov, tak bolo rozhodnuté. Musela som ju mať. Jedna strana paletky je zložená zo studených odtieňov a druhá strana skôr z tých teplých odtieňov. Nájdete v nej neutrálne a výrazné očné tiene, či už v matnom alebo lesklom prevedení.

Mne osobne tam chýba nejaký modrý, fialový a zelený očný tieň, ale to sú čisto iba moje preferencie. Vôbec mi nechýba, že paletka neobsahuje zrkadlo. Paletka bola zabalená v peknom papierovom obale a obal paletky vyzerá byť z pevného plastu. Nad každým tieňom máte uvedený jeho názov. Zatiaľ ma prekvapil len odtieň Savage, keďže som si myslela, že bude pigmentovanejší, ale dá sa navrstviť. V paletke je 36 očných tieňov a na notino.sk stojí 14,40 €. V dm drogérií ma vyšla o 0,50 € viac, čo nie je až taký rozdiel. Konečne paleta, ktorá v drogérií posunula latku o niečo vyššie.
 Z dovolenky si občas nosíme rôzne suveníry. Moja mama má rada, keď jej donesiem hrnčeky z rôznych miest. Takže som jej musela nejaký priniesť aj z Kazachstanu. Na letisku som jej vybrala aj toaletnú vodu Cerruti 1881, o ktorej mi už dávnejšie hovorila. Vôňa sa páčila mne, kamarátke a aj priateľovi. Je ozaj zaujímavá a možno si ju jedného dňa kúpim tiež.
Ja som si však tentokrát vybrala toaletnú vodu od gréckej organickej kozmetiky  Fresh Line. Vôňa sa volá Cybele a má 100 ml. Obsahuje ružu, neroli a ylang ylang. Ani neviem, prečo som v nej najprv cítila maliny a vanilku. Vonia mi tak kvetinovo - ovocne a hlavne sladko. Pôvodne som vošla do obchodu tejto značky, lebo ma zaujali ich mydlá a nakoniec som odišla s touto toaletnou vodou. Okrem toho mi pribalili aj vzorky na vyskúšanie.
Nedávno som si v Avone vybrala toaletnú vodu Energy Fusion, ktorú mali na výpredajovej dvoj-stránke. Nebola možnosť ju vyskúšať, tak som sa spoliehala len na vymenované zložky vône (ružový grep, jazmín a vanilka). Vôňa bola v akcii za 4,50 € v 50 ml balení. Môžem povedať, že prekonala moje očakávania. Ja totiž vôňu ružového grepu v kozmetike zbožňujem a keď si predstavím energickú letnú vôňu, tak by mala voňať ako táto. Navyše aj obal krabičky je pútavý. Pri kúpe akéhokoľvek produktu som si mohla vybrať ľubovoľný sprchovací gél Avon senses za zvýhodnenú cenu a mňa zaujal nový Caribbean Colada. Ten vonia po kokose a papáji a mne pripomína piňa coladu. Takéto tropické vône sprcháčov ma celkom bavia.
Objavili ste v poslednej dobe nejakú zaujímavú kozmetiku? Tiež si nosíte z výletov a dovoleniek kozmetiku?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára