piatok 24. augusta 2018

Hydratačný sprej na tvár s aloe vera a výťažkom z bavlny AVON naturals

Sú produkty, bez ktorých sa v lete nezaobídete a až keď ich začnete používať, tak si kladiete otázku, ako ste doteraz mohli fungovať bez nich? Pre mňa je taký malým pokladom termálna voda v spreji alebo hydratačný sprej na tvár. Zatiaľ čo termálne vody v spreji sú väčšinou bez parfemácie a vhodné aj na citlivú pleť. Pri hydratačných sprejoch s vôňou odporúčam starostlivo vyberať. Ja som raz mala uhorkový sprej s dvojzubom z Oriflame, ktorými najprv sedel, ale keď bol trochu starší, tak ma z neho štípala tvár a to ešte stále nebol po exspirácií. V tomto príspevku sa bližšie pozrieme na hydratačný sprej na tvár s aloe vera a výťažkami z bavlny od Avon z kolekcie Naturals.
 Minulé leto som fičala hlavne na termálnych vodách z lekárne, ale tie sú trochu drahšie. Aj preto som bola zvedavá, aký bude tento hydratačný sprej, ktorý je o dosť lacnejší. Produkt má 100 ml. Výrobca uvádza, že by mal osviežovať, hydratovať a chladiť. Môžem potvrdiť, že to všetko robí a to najdôležitejšie, že moju pleť nedráždi. Už ako bolo vyššie spomínané, tak obsahuje aloe vera a bavlník. Neobsahuje alkohol. Používam ho už 4 dni a zatiaľ s nim nemám žiadne problémy. Mám rada aj jeho jemnú vôňu.

zloženie
Som zvedavá, ako dlho mi vydrží a či mi bude vyhovovať neskôr. Ak nie, tak by som to uviedla ešte v príspevku o spotrebovaných a vyradených produktoch. Používam ho v práci, keď mi je teplo alebo sa chcem trochu prebrať. Už sa úprimne teším, ako skončia tieto horúčavy. No i tak budem tento produkt využívať, aj keď sa ochladí.

Používate termálne vody alebo hydratačné vody v spreji? Beriete si ich aj na dovolenku?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára