utorok 14. augusta 2018

Augustová giveaway

Už dlhší čas na tomto blogu nebola žiadna giveaway, tak som si pre vás jednu pripravila. Ide o kozmetické produkty zamerané na pleťovú a telovú starostlivosť. Takže dúfam, že niekoho ozaj potešia. Poďme teda na to! 
Súťažime o nočný krém na mastnú pleť Optimals Hydra od Oriflame, ktorý by mal mať ľahkú gélovú konzistenciu. Ďalším produktom od Oriflame v tejto súťaži je osviežujúci sprej na nohy Feet Up Comfort, ktorý môžete použiť nielen na osvieženie nôh, ale aj topánok. Posledným produktom, o ktorý súťažime, sú exfoliačné návleky na nohy, ktoré vás zbavia starej pokožky na chodidlách. Ja som mala rovnaké a fungovali.

Podmienky sú nasledovné: Stačí, ak mi pod tento príspevok napíšete komentár pod akým menom sledujete môj blog na FB. Žrebovať budem cez Random Name Picker. Súťaž potrvá do 28. 08. 2018 a nasledujúci deň vyžrebujem výhercu. V prípade, že vylosujem niekoho, kto nesplní základné podmienky, tak losujem na ďalší pokus. Výhercu oznámim na FB stránke blogu a budem ho kontaktovať správou. Pokiaľ sa mi neozve do týždňa, tak losujem znovu. Nezabudnite si skontrolovať, či ste vážne splnili hlavnú podmienku. 

Prajem vám veľa šťastia! A teším sa na vás pri ďalších príspevkoch a súťažiach. :)

5 komentárov: