streda 7. marca 2018

Moje obľúbené jedlá a maškrty

Tento príspevok píšem na podnet mojej kamarátky Lucky. Po náročnom dni som si pred chvíľou dopriala horúci kúpeľ. Píšem vám s čiernou uhlíkovou maskou na tvári. A je pravdepodobné, že pri pohľade na nasledujúce fotky vyhladnem. Obdivujem ľudí, ktorí bez váhania vyberú jedno obľúbené jedlo alebo jednu svoju obľúbenú maškrtu. Ja mám tých obľúbených jedál celkom dosť.
Keď som bola 3,5 roka dozadu za kamoškou v Brne, tak ma zobrala do Klubu cestovateľov. Ide o reštauráciu s libanonskou a indickou kuchyňou. Ja som si vybrala mix teplých predkrmov podľa vlastného výberu a chutilo mi to. Pokiaľ radi skúšate trochu netradičné jedlá, tak by toto mohlo byť niečo pre vás.
Ak zas máte radi domáce hamburgery a hranolky, tak vám na Obchodnej ulici v Bratislave môžem odporučiť reštauráciu Street54. Ešte sa nestalo, že by mi tam nechutilo a naučila som sem chodiť aj môjho dobrého kamaráta.
Keď som oslavovala 25ku, tak som kúpila v Kauflande tri rôzne torty. Najviac mi však chutila orechová marlenka. Ani tá čokoládová verzia mi nechutí tak ako táto na fotke. Najhoršie na tom je, že ak si dám jeden kúsok, tak mám hneď chuť na ďalší. Je proste super.
Odkedy som sa naučila piecť mafiny, tak si ich nekupujem. Avšak donutky zatiaľ robiť neviem a sú mojou srdcovou záležitosťou približne 7 rokov. Najradšej ich mám s čokoládou, nugátom, orechami a plnené môžu byť nutelou, džemom alebo šľahačkovým krémom. Pokiaľ chcete dobrú a poriadnu donutku, tak vyskúšajte vychýrenú La Donuteriu na Šafárikovom námestí v Bratislave.
Takto to dopadne, keď mi chce priateľova mama urobiť radosť na narodeniny. Kúpi mi Ferrero Rocher, lebo vie, že som ho dlho nemala. Ak ste si niekedy všimli, že nie všade tieto pralinky majú alebo počas roka sú občas obdobia, kedy ich neviete zohnať. Je to spôsobené tým, že sa vraj tieto pralinky vyrábajú, aby boli v predaji hlavne v zimnom období. Okrem týchto praliniek mám veľmi rada aj Raffaello.
A to najlepšie na záver! S priateľom a jeho rodičmi si občas radi objednávame pizzu. Dobrý výber a chutnú pizzu má pizzéria Carla. Špeciálne by som vám odporučila pizzu Tartufo, ktorá obsahuje hľuzovkovú salsu a hľuzovkový olej. Je ozaj veľmi dobrá.

Pokiaľ vás tento príspevok zaujal, tak mi kľudne napíšte komentár, aké jedlo a maškrty máte radi zas vy.

Teším sa na vás pri ďalšom príspevku a pokiaľ som niekomu spravila chute, tak sa ospravedlňujem.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára