utorok 27. februára 2018

Februárové inšpirácie

Takže vítam vás pri poslednom februárovom príspevku, v ktorom nebudem venovať až toľko pozornosti kozmetike ako to bolo napr. v januárových inšpiráciách. Keďže kozmetika nie je tým jediným, čo ma teší a inšpiruje.
 
Keď som mala 13 rokov, tak som mala svoj prvý rúž v bláznivej farbe. Bol z Oriflame a bol strieborný. Kamarátka ho prezývala "mŕtvolný rúž." Neviem, čo by povedala na tento môj modrý rúž z Avonu (týmto pozdravujem Miriam). Ide o intenzívny rúž Epic Lip v odtieni Blue Suede. Rúž nie je dlhotrvácny, čiže už pri pití vám začne miznúť od stredu pier, ale je dobre pigmentovaný a krémový. Kedysi by som čakala, že vekom má túžba po týchto extravagantných kúskoch prejde, ale zatiaľ to tak nevyzerá. Potom, čo som si minulý rok kúpila sadu Far Away Galaxy od Freedom, tomu zatiaľ nič nenasvedčuje.
Jeden piatok sa u mňa niesol v znamení modrej. Vyvetrala som modrý rúž a dala som si v Gazdovskom dvore modrý miešaný alkoholický nápoj - farebná zhoda bola skôr náhoda. Na názov nápoja si už nespomeniem, ale viem, že v ňom bol rum a tuším ešte kakaový sirup. A bol vážne dobrý! Úprimne dať si v piatok večer takýto netradičný rúž nie je až taká odvaha. Na koľko večer už nie je ani svetlo a so šošovkami ma pozná málokto. Nepoužila som radšej žiadne výrazné tiene, lebo už by toho podľa mňa bolo priveľa.
Pokiaľ hľadáte originálny darček, tak by som vám mohla odporučiť Chutné kytice. Kde okrem chutných kytíc na zjedenie nájdete aj ovocie v čokoláde alebo trvanlivé bonboniéry. Táto kytica bola narodeninovým darčekom a ja síce kvetinové kytice nekupujem, ale z toho čo som počula. Viem, že takáto kytica vás vyjde asi lacnejšie ako kytica kvetov z nejakého kvetinárstva v obchodnom centre. V prípade, že dotyčný nemá rád ovocie, tak majú aj zeleninovú kyticu v kombinácií so syrom.
Pár metrov od môjho pracoviska sa nachádza lekáreň Dr.Max a občas sondujem, čo užitočné by som našla na ich e-shope. Nedávno sa mi minul antibakteriálny gél a tak som si objednala antibakteriálny gél HiGeen s glycerínom a vitamínovými perličkami. Keďže často cestujem vlakom a mám rada pocit čistých rúk. Phyteneo Kolodium forte je roztok, ktorý pomáha odstraňovať bradavice, kurie oká a stvrdnutú kožu. V minulosti som ho mala a bradavičky, ktoré ma trápili zmenšil a niektoré aj zmizli. LACTACYD FEMINA intímne obrúsky som už na mojom blogu spomínala. Väčšinou som mávala tie v modro-zelenom obale, ale inak im nemôžem nič vytknúť. Urologický čaj je pre mňa niečo, čo mi v práci a doma nesmie chýbať.

Hlavne v tomto chladnom období, kedy máme v práci väčší prievan. Tentokrát som si vybrala urologický čaj AGROKARPATY. Neviem, či ste doteraz vedeli o tom, že v tejto lekárni si viete objednať aj Bio a Raw potraviny. Ja som chcela niečo chutné a trochu zdravšie na raňajky, tak som si vybrala Bio BHO Krunchy Amarant špaldovo-orechové vločky od značky BARNHOUSE. Chutili mi a hlavne nie sú príliš presladené. Asi to bude tým, že sú sladené s agave a ryžovým sirupom.  Ja som si do nich zvykla ešte dosypať trochu kokosových plátkov od Allnature, aby som si to o trochu viac spestrila. Dr.Max vazelínu Choco Kiss som posunula do súťaže na blogu.
Ak sa ocitnete v Bratislave v Starom Meste a máte radi dobrú horúcu čokoládu, tak v tom prípade vám odporúčam návštevu kaviarne Enjoy Coffee. Ja som vyskúšala horúcu čokoládu s banánmi a orieškami. Bola ozaj dobrá. Zaujal ma aj karamelový cheesecake, ktorý mali v ponuke, ale už som v ten jeden deň koláč mala inde, tak tu som si ho odpustila. Druhá kamarátka si tu dala hŕstkovú polievku s koreňovou zeleninou, čiže pokiaľ zrovna nemáte chuť na sladké, tak si v ponuke určite niečo vyberiete. Tým, že sa kaviareň nachádza v Starom Meste treba počítať s vyššími cenami.

Máte nejakú kaviareň, bistro alebo reštauráciu, kde sa radi vraciate? Prípadne, kam by ste mi odporučili ešte zájsť? :)

Už keď som na začiatku spomínala tú modrú farbu, tak som si spomenula na túto pieseň a hlavne sa neberte príliš vážne! :D

2 komentáre:

  1. Tam som inak v ten večer, ako som mala ten modrý rúž bola tiež. Mám rada ich zelené smoothie. :D

    OdpovedaťOdstrániť