sobota 24. marca 2018

Moja TOP 3 zimomriavkových piesní

Určite aj vy máte piesne, ktoré vo vás vyvolávajú nejaké spomienky alebo sa vám viažu k určitým osobám a okamihom, či už v dobrom alebo zlom. Rozhodla som sa s vami podeliť o tri piesne, z ktorých mám zimomriavky, respektíve sa mi dostali pod kožu.

Bolo leto 2016, keď zomrel môj dedo a v deň jeho pohrebu zomrel náš 15 ročný nemecký špic Dona. Po lete som si uvedomila, že potrebujem zmenu a tá mi do života prišla v polke septembra, keď som dostala novú pracovnú ponuku v mojom rodnom meste. Jeseň sa pre mňa niesla v melancholickom duchu a nový začiatok tiež nebol jednoduchý. V tom období som narazila na pieseň od The Strumbellas - Spirits, ktorej refrén som si zvykla pospevovať. Keď som ju vtedy počúvala, tak som cítila smútok a uvedomovala som si, že určité veci už nebudú ako predtým. Zároveň som však cítila úľavu.
Najradšej na tejto piesni mám dve časti. 
1. časť je refrén -
I got guns in my head and they won't go - Mám v hlave zbrane a nechcú odísť.
Spirits in my head and they won't go - Duše v mojej hlave a nechcú odísť. 

2. časť, ktorú mám najradšej
Cause something inside has changed - Pretože niečo vo vnútri sa zmenilo..
And maybe we don't wanna stay the same - a my možno nechceme zostať rovnakí. 

Druhou mojou piesňou, pri ktorej mi naskakuje husia koža, je pieseň od Martiky - Toy Soldiers. Spomínam si, ako som ju raz začula v rádiu a nahrala som si ju do mobilu. Ja som mala rada aj Eminemovu verziu, ale originál piesne som si obľúbila viac. Keď mala moja kamarátka pohreb, tak jej na ňom zahrali pieseň od jej obľúbenej speváčky. Takto o 6 dní by mala 30 rokov. A ak by som si ja mohla vybrať svoju poslednú pieseň, tak by to bola určite táto pieseň, či už kvôli textu, ale aj preto aká je nabitá emóciami. 
Mojou najobľúbenejšou časťou je samozrejme aj v tomto prípade refrén:
Step by step                                 Krok za krokom
Heart to heart                             Srdce k srdcu
Left, right, left                            Ľavá, pravá, ľavá
We all fall down                         Všetci padneme
Like toy soldiers                        Rovnako ako cínoví vojačikovia
Bit by bit                                     Kúsok po kúsku
Torn apart                                  Roztrhaní
We never win                             Nikdy nevyhráme
 
 Mojou úplne prvou piesňou, pri ktorej som mala svoje prvé zimomriavky z piesne je od Coolia - Gangsta´s Paradise. Celkom sa mi páčil aj film Dangerous Minds, v ktorom sa táto pieseň objavila. 
Pre mňa osobne bola najsilnejšou častou piesne práve táto časť:
I'm twenty-three now,                                          Mám práve 23
will I ever live to see twenty-four,                       ale či sa dožijem 24ky?
the way things is going I don't know.                 tým aké veci sú, neviem..

Tell me why are                                                   
Povedz mi, prečo sme
we so blind to see.                                                 slepí voči tomu
That the ones we hurt                                          že jediní komu ubližujeme
are you and me?                                                   sme ty a ja? 

V prípade, že mám nejaké chyby v preklade, tak sa ospravedlňujem a ak ma opravíte, tak mi to nebude vadiť. Pokiaľ vás tento príspevok zaujal, tak nabudúce môžem dať dokopy iný zoznam piesní - niečo pozitívne, romantické alebo nejaké porozchodové piesne. :) Taktiež sa poteším vašim komentárom a nezabúdajte, že na FB stránke blogu stále pokračuje súťaž.














































0 komentárov:

Zverejnenie komentára