piatok 30. marca 2018

Marcové inšpirácie 2018

Obdobie snežienok už máme pomaly za sebou a ja pozorujem vonku, že začína obdobie fialiek. Mám veľmi rada jar a teším sa na všetky jarné kvety a aj cesta do práce je ráno o niečo príjemnejšia, keď počujete štebot vtákov.
Na týchto fotkách môžte vidieť jarné kytice, ktoré dostala moja mama k meninám. Tulipány a kosatce dokonale stelesňujú jar.
Vyskúšala som hamburger v čučoriedkovej žemli s hermelínom a brusnicovou omáčkou od Burger Bistro Galanta. Bol celkom sýty, ale zároveň aj ľahký. Kvôli histamínovej intolerancii by som nemala často jedávať jedlá ako je pizza alebo hamburger, keďže to je histamínová bomba. Niekedy sa mi stalo, že zjedla som hamburger a nafúklo sa mi brucho. Pri tomto môžem povedať, že sa mi to nestalo a vôbec som nemala pocit nejakej zaťaženosti.  V tomto hamburgri nájdete aj hovädzie mäsko a žemľa je domáca.
Objednali sme aj ich cheesecake a brownies. Cheesecake bol mäkučký, ale inak dobrý. Brownies boli iné než, na aké som zvyknutá, ale chutili nám. Na fotke je len cheesecake. Takže za seba môžem Burger Bistro len odporučiť.
Nedávno ma začali trápiť menšie fľaky na stene a to hlavne v okolí vypínača až smerom dolu k stolu. Začala som rozmýšľať nad nálepkami na stenu a nakoniec moja mama našla také zabudnuté nálepky s orchideami, motýľmi a kamienkami. Celkom sa mi zapáčili a stena trochu ožila.
Na tejto fotke je jedno z mojich obľúbených marcových líčení. Hlavnú úlohu v tomto líčení hral bronzový púder od značky mels, ktorý som použila na líca, na kontúrovanie tváre a ako očný tieň. Ako podklad na tvár som použila BB krém The ONE od Oriflame v odtieni Fair a zafixovala som ho transparentným púdrom od Mary Kay.  Obočie som vykreslila s paletkou od Freedom v odtieni Medium-Dark. Na vrch líc som použila lícenku od značky COLOURWORKS.

Nad líniu rias som použila do vnútorného a vonkajšieho kútika tmavofialový očný tieň od značky mels, do stredu som použila smaragdovozelenú ceruzku na oči v odtieni 103 PURE TURQUISE od Rimmelu. Chvostík linky som spravila pomocou tekutej očnej linky Mary Kay.  Na mihálnice som použila špirálu od MAYBELLINE the TURBO VOLUM´EXPRESS MASCARA v čiernom odtieni. Na rozjasnenie tváre som použila rozjasňovač od Pupy Golden Infusion Like a Doll v odtieni 001 Gold. Na pery som si zvolila rúž od L´ORÉAL Paris Color Riche JLo´s Nude. Celé líčenie som zafixovala zmatňujúcim fixačným sprejom od NYX.
Líčenie na fotke vyššie mi skôr evokuje leto a myslím, že líčenie na spodnej fotke skôr pripomína jar. Ako podklad som aplikovala Mary Kay CC krém v odtieni Very Light. Pri oboch líčenia som nedostatky prekryla krémovým korektorom essence v odtieni 10 natural beige. Pleť som prepúdrovala púdrom od značky REVERS v odtieni 02. Na líca som použila lícenku od IDC Color a bronzer z paletky TECHNIC. Aplikovala som znovu rozjasňovač od Pupy a na obočie paletku Freedom.

Na oči som použila do vonkajšej strany oka krémový očný tieň The ONE Colour Impact v odtieni Orange Crush od Oriflame a do vnútorného kútika zas ružový tieň z paletky Ruby Rose. Na mihalnice som aplikovala špirálu mark Mega Effects od Avonu a spod rias trošku presvitá spodná zelená linka, ktorú som spravila pomocou ceruzky od Essence v odtieni 20 Scream Green. Na pery som naniesla lesk na pery Gloss Booster Pear od Oriflame. Celé líčenie som zafixovala fixačným sprejom od značky Freedom.
Tešíte sa tiež na jar? a ktoré z týchto dvoch líčení sa vám páči viac? Poteším sa vašim komentárom, či už pod príspevkom alebo aj na facebooku. A hlavne, aby som nezabudla, prajem vám krásne veľkonočné sviatky! :)



0 komentárov:

Zverejnenie komentára