nedeľa 11. septembra 2016

The Day Off - Trnava

Nedávno mi kamoška navrhla, či nepôjdeme na Trnavský jarmok, keď už nám nevyšlo stretko počas Galantských trhov. Povedala som si, že je to super nápad, lebo mi vychádzalo voľno a chcela som ísť na tento jarmok už minulý rok. Často je lepšie veci príliš neplánovať, lebo potom nevyjdú.
 Naš malý výlet spočíval v tom, že sme si najprv obehali OC Max. Tam som kúpila havinovi nejaké maškrty. Takéto jazierko s mostíkom je cestou cez park pri Maxe.
Spýtala som sa kamarátky, či si myslí, že tam budú aj rybičky. A keď sme prišli bližšie, tak sme sa presvedčili o tom, že sú. 
 Pobehali sme si pekne celý jarmok a občas si spravili menšiu prestávku - na burčiak, pivo alebo podplamenník.
Trojičné námestie
 Potom sme sa už potrebovali schladiť a tak sme zašli do pivárne Krym-Sessler. Vyskúšala som aj rezané pivo a chutilo mi.
 Už si to žiadalo len nejakú večeru a dobre padol klobásový podplamenník, ktorý bol správne chrumkavý.
 A nebola by som to ja, keby som ešte nenavštívila drogériu. Niečo som tam kamarátke poradila a ja som si ulovila tento balzam na líčka a pery od Maybelline v odtieni 01 Innocent Peach.
 Na spodnej fotke som ho aj vyskúšala. Tento broskyňový odtieň je veľmi jemný na perách a aj na líciach. Na perách ho takmer ani nerozoznám od prirodzenej farby pier. Správa sa ako balzam, čiže tónuje a zanecháva príjemný pocit na perách.
 Kúpila som nejaké drobnosti aj domov. A nebola by som to ja, keby som z trhu nedoniesla nejaké mydlielko. Jedno z nich by som chcela podarovať. Žlté je s vôňou litsey cubeby - celkom svieža vôňa a zelené je s vôňou morskej riasy, tá už má o niečo menej sviežu vôňu. Mydlá sú od výrobcu Mystická mydlárna.
Takže to by bolo odo mňa na dnes všetko. Máte radi jarmoky a tradičné trhy? Ak áno, čomu na nich nikdy neodoláte?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára