nedeľa 18. septembra 2016

Pár dní v Piešťanoch

Väčšinou sú najlepšie výlety a akcie, ktoré neplánujete, ale zrazu vám prídu do cesty. Keď som posielala pred týždňom v piatok do jednej súťaže 2 minúty pred uzávierkou správnu odpoveď. Netušila som, že budem jedna z troch, ktorá vyhrá vstupenky na medzinárodný filmový festival Cinematik. Akurát som mala ten týždeň nahlásené voľno, takže bolo jasné, že sa ide. 

Odrazu som na poslednú chvíľu riešila s kým pôjdem a zháňala som ubytko, čo tiež bola celkom výzva. Prvú noc pobytu sme strávili v rodinnom apartmánovom dome Villa Pšenek. Takže nasledujúce zábery sú aj odtiaľ.
chodba
gauč, sedačka, stolík a televízor
naša posteľ
Priateľovi sa toto ubytovanie tiež veľmi páčilo. A ja som sa tiež cítila pohodlne. Na druhý deň sme však museli skoro ráno vstávať, keďže priateľ cestoval ráno do práce a ja zas domov.
Boli sme mierne rozbitý. Vystúpili sme v Nových Zámkoch, kde sme sa aj rozlúčili. Ja som sa potešila, že som tam na stanici našla miesto, kde robia dobrú kávu a kúpila som si k nej donutku. O raňajky som tým pádom mala postarané a spokojná som nastúpila s kávou do vlaku.
Keď som sa znovu vracala do Piešťan a tentokrát s mojou mamou. Tak som prevetrala šaty a pri líčení očí som oprášila paletku The Nudes od Maybelline.
Väčšinou si cestovanie vlakmi užívame a inak tomu nebolo ani teraz. S priateľom som prvý večer videla film Café Society a s mamou som bola na dokumentárnom filme Beatles: Eight Days a Week. Oba filmy boli pre mňa zaujímavé.
v Dome umenia
Mama odišla ďalšie ráno a ja som poobede vybrala do Auparku. S kamarátkou sme sa dohodli, že si vyjdeme na kávu do Café Dias. Prišla som do kaviarne ako prvá a objednala som si tureckú kávu s kardamónom.
Keď prišla Lucka, tak jej oči zažiarili radosťou, keď zbadala, že majú aj jej obľúbený Oreo Cheesecake a hneď sme si ho objednali. Je ozaj dobrý.
Viackrát som si všimla Aperol Spritz, či už u niekoho na blogu alebo v nejakej kaviarni. Tak sme sa dohodli, že ho skúsime. Lucke až tak nechutil, ale mne zas chutil.
V meste sme si dali neskôr večeru. Tri baby sme sa podelili o pizzu s hmotnosťou 1 100g. A chutila ozaj dobre. Obsahovala tri druhy syra, šunku, šampiony a kukuricu. Trošku síce mala pripálené kraje, ale i tak nás nasýtila.
Ďalšie dva dni môjho pobytu sme bývali v rodinnom dome v centre Piešťan u jednej milej pani. Mala som pozvánky na 5 filmov a celkom si tých pár dni užila. Či už v centre mesta, kde predávali lokše, cigánsku a pivo alebo aj na samotnom filmovom festivale Cinematik. Kto vie, možno si to o rok zopakujem. :)






0 komentárov:

Zverejnenie komentára