utorok 6. septembra 2016

Random post č. 2

Leto sa už chýli ku koncu. Možno nás prekvapí ešte babie leto. Ako to tak u mňa býva, tak sa mi v tablete a v PC nakopili fotky a ja som sa s nimi rozhodla podeliť.  
V Lidli si vždy nájdem nejaké dobroty. Grécky týždeň máme s priateľom v Lidli najradšej. On vždy nakúpi listy vinnej révy naplnené ryžou. Ja zas hľadám niečo nové a niečo overené. Keksíky Admirálky od Tastino sú podľa mňa dobrou maškrtou ku káve. Čokoláda na nich je mäkká a biela náplň mi pripomína niečo medzi mliečnou plnkou alebo vaječným likérom. Priateľovi veľmi chutili. Tyčinky zo španielského týždňa hore sú niečo ako orechy v karamele. Ja som z nich mala len jeden druh. Sú celkom tvrdé, ale chutia dobre. Ešte viac ako sladkosti mi chutia rôzne slané oriešky v župane alebo chipsy. Oriešky s príchuťou tzatziki sú od Eridanous a kúpila som si ich už druhý rok po sebe.
Tieto pekné naušnice sú z C&A. A vďačím za ne spolužiačke, ktorá si ich všimla.
Po piatich rokoch som sa rozlúčila s magnetickým lakom od Flormar. Aj keď už tento lak na stránke nie je v ponuke, tak vás od nich možno zaujme niečo iné. Magnetické laky som našla ešte v ponuke u značky Barry M.
Kamarátka Lucka ma naučila chodiť do Coffeeshop Company. Ja som si tam obľúbila snickers rez, na ktorý som naučila aj mamu. Naposledy som skúsila aj Oreo Shake a pri konci sa už ťažšie ťahal cez slamku, keďže ozaj obsahuje kúsky Oreo keksíkov.
Možno sa čudujete, prečo postujem fotku figy. Doma na záhradke máme síce figovník, ale takéto veľké figy sme doposiaľ nemali. Túto krásavicu sme kúpili v BILLE v Centráli. A teraz trošku premostím, lebo jedno z mojich posledných líčení sa farebne ponášalo na figu z fotky.
Líčenie, ktoré sa farebne ponáša na figu z hornej fotky. Použila som očné tiene z palety testerov, ktoré som mala ešte z mojich pracovných čias v Yves Rocher. Bohužiaľ, túto farebnú kombináciu asi nemajú v ponuke, ale potešili by ma, keby ju znovu zaradili. Fialový tekutý rúž mám od značky Manhattan, ktorá patrí pod Coty, tak ako aj značka Rimmel, preto sa produkty týchto značiek na seba obalmi podobajú. Je to ozaj nezmar, ktorý sa neodtláča, ani keď pijem a výdrž má viac než dobrú. Ani tento produkt, sa mi už nepodarilo nájsť v žiadnom slovenskom eshope, ale možno ešte na neho niekde mimo SR narazíte. Modrá tekutá linka je od Oriflemu.
Nedávno ma v Tescu na Kamennom námestí zaujala paleta farebných korektorov od značky Technic. Paleta ma vyšla okolo 4 €. Na zadnej strane je stručný návod ako jednotlivé odtiene používať. Zatiaľ sa mi pozdáva a celkom sa dá s ňou pohrať.
Medzi moje ďalšie objavy z Tesca na Kamennom patrí uhorková textilná maska od IDC Institute. Pleť po bola po jej použití hydratovaná a svieža. Takáto jednorázová maska stála 1,99 €. Cheek Pops sa síce trochu pripomína jeden nemenovaný balzam na pery, ale v skutočnosti ide krémovú lícenku, ktorá je celkom slušne pigmentovaná. Čo sa týka výdrže, to až také terno nie je, po takých 8 hodinách ju už ani nevidím. Vyšla ma na 1,49 €. Výhoda krémových líceniek oproti púdrovým je tá, že ak to preženiete s množstvom, tak sa to dá ľahšie skorigovať.
Keď som si tak v práci listovala Tesco leták, tak ma zaujali syry od Cahill´s Farm. Išlo o syry typu cheddar s príchuťou červeného vína, piva a s whisky. Na spodnej fotke si môžte pozrieť, ako vyzerajú pivný syr a vínový po rozkrojení. Každý syr stál 2,99 € v akcií a my sme si spravili prvú ochutnávačku s bielym vínkom.
Aj keď to pri posledných fotkách mohlo vyzerať, že robím reklamu Tescu. Skutočnosť je taká, že tam kvôli práci trávim nejaký čas a preto mi občas niečo padne do oka, resp. do nákupného košíka.

V ktorom obchode vám vždy niečo padne do oka? :) Budem rada, ak mi napíšete nejaké svoje tipy.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára