utorok 10. novembra 2020

Bambucké maslo s ťavím mliekom

Vítam Vás po dlhšej dobe na mojom blogu. Aj keď bolo obdobie, kedy som bola presvedčená, že na tejto doméne už prispievať nebudem a skúsim inú stránku. Dala som si nejakú prestávku od blogovania aj kvôli škole a práci. Zároveň mi však aj chýbala chuť písať. Nedávno mi kamarátka Mari preposlala príspevok na facebooku. Stránka Bionatural hľadala nejakých ľudí na testovanie a napísanie recenzie. Prihlásila som sa na testovanie a vybrala som si produkt, ktorý ma najviac zaujal. Aj keď vybrať si z takých zaujímavých produktov, bola trošku výzva.

V poslednom období sa moja pleť extrémne vysušovala, ako keby sa moja pleť v porovnaní s letom zmenila o 180 stupňov zo zmiešanej problematickej na suchú atopickú. Po veľmi dlhej dobe sa mi vyhodil aj ekzém okolo úst, ktorý sa ťahal až po líca. Bola to reakcia na niečo, čo som zjedla a vedľajší efekt mojej histamínovej intolerancie. 

Moja voľba padla na bambucké maslo s ťavím mliekom od značky OLÉANAT. Túto značku vyrába francúzska firma Le Secret naturel, ktorá existuje od roku 2002 vo francúzskom Provence. Značka má aj certifikát Ecocert a ako už napovedá preklad jej názvu "Tajomstvo prírody," tak sa snaží využívať hlavne prírodné zložky a preto v nej nenájdete žiadne konzervanty, parabény a silikóny. Plusom je, že značka nie je testovaná na zvieratách, čo by malo byť v dnešnej dobe samozrejmosťou. Produkty sú ekologicky a zdravotne nezávadné. Významnou zložkou tejto kozmetiky je bambucké maslo, ktoré dopĺňajú aj iné zaujímavé prírodné zložky ako bio arganový olej, oslie a ťavie mlieko a za studena lisované rastlinné oleje.

Chcela som produkt, ktorý viem použiť na viacero spôsobov a pomôže mi v prípade, že moja pokožka sa opäť začne sušiť a šúpať. Maslo mi prišlo v praktickom 50 ml balení, ktoré mi zbytočne nezaberie veľa miesta v kabelke. Obal je hliníkový a recyklovateľný. Po prvom otvorení ma zaujala jemná mliečna vôňa, keďže samotný produkt neobsahuje v zložení parfum a výrobca uvádza, že neparfumovaný, tak mi bolo jasné, že cítim ťavie mlieko. Ja som si vôňu produktu zamilovala, ale napr. mojej kolegyni sa tá vôňa nepáči. 

Prejdem však k tej dôležitejšej časti. Naplnil produkt moje očakávania? Bola som s nim spokojná? 

Ja som toto masielko vyskúšala na tvári, perách, lakťoch a chodidlách. Aj keď má hustejšiu konzistenciu, tak som ho zvykla trošku rozohriať v rukách a potom sa topilo a vedela som ho naniesť. Môžem potvrdiť, že pokožku vyživuje a nedráždi. Nahradí vám balzam na pery, telový krém a pleťový krém. Odkedy ho používam, tak sa mi ekzém nevrátil. Keď som si ho nanášala na noc ako pleťový krém, tak som cítila ešte na druhé ráno, že ho stále mám na tvári. Niekomu by to možno vadilo, ale ja sa často budím ráno s tvárou, ktorá je stiahnutá a suchá, aj keď používam sérum a nočný krém.

Ďalej, čo oceňujem, že samotný produkt obsahuje iba 4 zložky prírodného pôvodu - bambucké maslo, ťavie mlieko, vitamín E a slnečnicový olej. Môžu ho používať aj deti. Nedávno som fakt mala obdobie, kedy moja pleť bola na toľko precitlivená, že som nezniesla parfumovanú kozmetiku a toto maslo patrilo medzi pár vecí, ktoré mi nevadili. 

Toto maslo využijete nielen v nepriaznivom počasí, ale aj v lete po opaľovaní. Ja som si s nim dosť často natierala aj chodidlá, ktoré boli potom jemné. Pokožku ukludňuje a vyživuje na dlhšiu dobu. Na lakťoch sa mi od detstva robí ekzém a odkedy si ich s nim natieram, tak ich nemávam také červené a netvoria sa mi až tak šupinky. 

Produkt by som vám odporučila, pokiaľ máte radi prírodnú kozmetiku a multifunkčne využiteľné produkty. Cena tohto masla na e-shope je aktuálne 7,26 €. Keď si to porovnám napr. s Bepanthenom, ktorý som si ešte predtým kupovala v lekárni a vyšiel ma okolo 10 €, tak to nie je drahé. :)

Na záver musím upresniť, že recenzia nie je sponzorovaná. Produkt mi bol poskytnutý bezplatne na zrecenzovanie, za čo ešte raz e-shopu Bionatural ďakujem.  

  



0 komentárov:

Zverejnenie komentára