utorok 30. januára 2018

Januárové inšpirácie

Takže vítam vás pri poslednom januárovom príspevku, v ktorom budú prevládať hlavne kozmetické inšpirácie až na jednu výnimku.
Nedávno som objavila v obchode pri práci kompaktný púder od značky REVERS v odtieni 02. Myslím, že je to najlacnejší púder, aký som kedy mala. Vyšiel ma 0,49 €, čo je myslím, že menej ako stál môj prvý púder, keď som mala 14 rokov. Pri dotyku sa mi zdá púder jemne namletý a pleť zmatňuje. Má stredné krytie a poradí si s väčšinou nedostatkov. Po čase sa vám však môže stať, že začne zvýrazňovať suché miesta na tvári a usádzať sa v póroch, čo sa mi však stávalo aj pri drahších púdroch.
Po dlhej dobe som bola nakúpiť v Yves Rocher. K nákupu som dostala ako darček telové mlieko Mango & Koriander, na ktoré sa celkom teším. Už dávnejšie ma zaujal peelingový púder, vďaka ktorému si môžte namiešať vlastný pleťový peeling. Stačí vám na to váš obľúbený čistiaci gél, do ktorého primiešate peelingový púder. Podľa množstva pridaného peelingového púdru si vytvoríte peeling na mieru.

Doma som už nemala žiadne telové peelingové mydlo, tak som si vybrala toto s mandarínkou, citrónom a cédrom. Má 200 g, čo je celkom dosť. Expresný odličovač s nevädzou na oči je už takou mojou overenou klasikou a bol takým hlavným produktom, kvôli ktorému som aj išla do tohto obchodu. Vzala som si 100 ml balenie. Okrem nevädze obsahuje aj výťažok z ručne zbieraných čučoriedok. Poradí si s akýmkoľvek vodeodolným očným mejkapom a oči nedráždi.
Na facebookovej stránke robil Oriflame pred Vianocami Adventnú súťaž . Mne sa podarilo vyhrať dva produkty. Prvým bola podkladová báza na pery The ONE, ktorá obsahuje bambucké maslo. Tá mi príde pri nanášaní celkom tuhá. Pery zmatní a trošku zosvetlí. Myslím, že výdrž rúžu zvyšuje, ale keď som mala suché pery, tak mi ako keby spravil také cucky, čiže ozaj nejde o balzam na pery, ale o podkladovú bázu.

Treba si pery buď pripraviť peelingom alebo pomasírovať zubnou kefkou. Druhým produktom, ktorý som dostala, je matný rúž The ONE v odtieni Endless Cherry. Ide o tlmený tmavočervený odtieň. Nejde doslova o výraznú a krikľavú farbu, čiže je to ten typ tmavého rúžu, ktorý je nositeľný aj na deň. Na perách vydrží dlhšie v porovnaní s rúžmi na spodnej fotke od tej istej značky.
zľava doprava rúže Giordani Gold - Luminous Burgundy a Violet Pink
Za zvýhodnenú cenu som si objednala od Oriflame dva rúže Giordani Gold. Obidva sú v krásnych zlatých kovových obaloch. Jeden rúž je matný v odtieni Violet Pink, ktorý na internetovej stránke vyzerá úplne inak ako v skutočnosti. Je to ten svetlejší odtieň na fotke. V skutočnosti je to taký ružovo-fialový odtieň. Napriek tomu, že obsahuje arganový olej, tak po celom dni môžte mať pocit suchších pier.

Rúž má vyššie krytie. Rúž na pery Giordani Gold Iconic Heritage v odtieni Luminous Burgundy je bordovo-fialový so saténovým efektom. Aj tento rúž obsahuje arganový olej, ale pery hydratuje určite viac ako ten predošlý. Tento rúž sa odtláča.
V priebehu januára som nakukla aj do New Yorkeru a odniesla som si odtiaľ takúto košeľu s mačičkami v rôznych polohách. Zdala sa mi milá a vtipná. S priateľom máme obaja veľmi radi mačky.

Mám taký pocit, že január strašne rýchlo ubehol. Kľudne mi do komentárov napíšte, čo tento mesiac inšpirovalo vás? :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára