sobota 23. decembra 2017

Moje objavy a obľúbenci za rok 2017

Dnes som si pripravila pre vás pripravila také moje stručné zhrnutie objavov a obľúbencov za tento rok. Bolo toho ozaj veľa, čo ma zaujalo a našli sa aj také drobnosti, ktoré si ma fakt získali. 
Takou mojou poslednou kabelkovou láskou na prvý pohľad bola bordová zamatová kabelka z Oriflame. Zamat je túto sezónu opäť v móde. Luxusne pôsobí  najmä v bordovom, smaragdovo - zelenom a kráľovsky modrom odtieni.
Jedným z mojich obľúbených miest v Trnave je Dream Cakes Bakery, kde majú dobrý výber cheesecakeov, ale aj iných tort. Na fotke je nutelový cheesecake, ktorý bol výborný a spravia vám tu aj dobrú kávu. Okrem toho aj prostredie samotnej cukrárne je útulné a milé.
Na jar nám pribudol do našej domácnosti kocúrik Ash, ktorý spočiatku bojoval so zapáleným okom. Báli sme sa, ako ho príjme náš pes Bady, lebo prvý deň vyzeral, že ho zožerie (asi to bolo len láskou). Stále ho očuchával a olizoval. Nechcel sa od neho pohnúť ani na krok. Vzniklo medzi nimi silné puto a stali sa z nich veľkí kamaráti. Radi sa tlčú a naháňajú po dome. Jeden druhého neustále provokujú.
Keď sa do našich drogérií dostali magnetické paletky Essence, do ktorých ste si mohli zvoliť ľubovoľné odtiene očných tieňov, tak som vedela, že si jednu paletku určite zaobstarám. Siahla som skôr po štyroch jemných pastelových perleťových odtieňoch: "koralový - 11 stay in coral bay, bledozelená - 12 want a mint?, bledofialová - 14 purple clouds a bledomodrá - 15 have a n´ice day!"
Tiene sú dobre pigmentované. Dajú sa pekne tieňovať jeden do druhého a pri tom stále ostávajú viditeľné napriek tomu, že sú všetky bledé a nesplývajú do jednej farby, čo je super. Tým, že sú aj pomerne lacné, tak ma v dobrom prekvapili. Hlavnou výhodou magnetickej paletky je aj to, že ak miniete tieň, tak už len dokúpite nejaký iný a paletka vám zostáva.
Medzi moje obľúbené produkty od značky Oriflame patrí aj známy guľôčkový púder Giordani Gold a tentokrát ide o limitovanú verziu Golden Edition. Skladá sa zo zlatých, bronzových a ružových guľôčok. Výsledný odtieň po nanesení je skôr bronzový. Musím pochváliť aj obal, ktorý je praktickejší oproti predošlým verziám, ktoré sa zvykli v spojoch lámať.
Myslím, že tento príspevok by mohol byť nekonečne dlhý a dalo by sa pokračovať. Chystám však aj iné príspevky. Tak sa zatiaľ s vami lúčim.

Prajem vám krásne Vianoce a aby ste ich strávili s tými najbližšími! :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára