utorok 31. októbra 2017

Októbrové inšpirácie

Vyzerá to tak, že táto jeseň sa rýchlo premenila na zimu. Každý z nás sa musel prispôsobiť chladnému a premenlivému počasiu. Babie leto tento rok trvalo dosť krátko. Rada by som sa s vami podelila o drobnosti, ktoré mi spríjemnili október.
Už druhý rok po sebe sme si spríjemnili jeseň nápojom Rochester Ginger, ktorý obsahuje 14% zázvoru . Pije sa 2x denne po troške, keďže je celkom sladký a pikantný. Je vhodný proti nachladnutiu a prehrieva organizmus. Môžte ho pridávať aj do alkoholických alebo nealkoholických nápojov. Môžte ho zakúpiť v menšom balení (245 ml) a vo väčšom balení (725 ml).
V máji som vám písala o dobrých donutkách od TASTY DONUTS & COFFEE, na ktoré som chodila do bratislavského Auparku. Medzičasom bola táto prevádzka zrušená, ale našťastie sú ešte dve prevádzky v Centráli a v Bory Mall. Neodolala som a kúpila som na ochutnávku donutky pre mojich rodičov, priateľových rodičov a samozrejme aj pre nás. Ak kúpite 5 ks, tak 6.ks máte zdarma. :)
V mojom rodnom meste sa bohužiaľ nenachádza Teta drogéria, avšak navštívila som predajňu, ktorá sa nachádza v bratislavskom Centráli. Som rada, že viem zohnať značky a výrobky, ktoré napr. nie sú dostupné v iných drogériách a tak som si založila rovno aj vernostnú kartu. Tentokrát som neodolala super hydratačnej vyplňujúcej textilnej maske od Garnier, ktorá moju pleť napumpovala hydratáciou. Pokiaľ je vaša pleť dehydratovaná a suchá, tak táto maska bude niečo pre vás.

Už dlhšie som chcela vyskúšať balzam v kocke Softlips a vybrala som si balzam s príchuťou čučoriedky a granátového jablka. Balzam sa dobre nanáša a chutí sladko. Má 6,5 g. Hlavnou zložkou týchto balzamov je bambucké maslo, avšak keď som sa pozrela trochu lepšie na zloženie, tak u mňa vyhráva balzam od EOS. Ten má predsa len prírodnejšie zloženie. Balzam Softlips na perách chladí a je dobrý aj pri suchších perách, lebo nemá tuhú konzistenciu. Pre moju mamu som zas kúpila textilnú 3D liftingovú masku od Dermacolu. Táto maska je určená pre zrelú pleť. Má protivráskový a revitalizačný účinok. Moja mama nemá rada masky, čo treba zmývať a takýto typ masky je presne niečo pre ňu. Maska obsahuje extrakt z čerešne.  
Nedávno som v potravinách siete Sama, ktoré sa nachádzajú pri mojej práci, objavila gélové laky na nechty značky Moyra a Tea Tree šampón na vlasy od značky Xpel. Laky na nechty Moyra som si vybrala v bledofialovom odtieni LYDIE a a v sivom odtieni NOÉMIE. Laky som aplikovala v dvoch vrstvách, aj keď to možno nepotrebujú. Na záver som použila aj priesvitný lak, aby som vyrovnala povrch jedného nechtu. Inak samotný lak nepruhuje, to len ja som občas šikovná pri lakovaní. Sivý odtieň obsahuje jemnučkú perleť, ktorú je viditeľná, pokiaľ sa na nechty dívate veľmi z blízka a pod určitým uhlom. Prvý deň obstáli nechty bez olupovania a až dnes na druhý deň po kúpeli sa niektoré nechty začali olupovať. Šampón Xpel Tea Tree pre každodenné použitie vonia sviežo po čajovníku a mäte. Zatiaľ som ho nepoužila, ale keď sa k nemu dostanem a miniem ho, tak sa určite podelím o svoje dojmy. Myslím, že by mohol byť super, pokiaľ sa vám rýchlo mastia vlasy.
laky na nechty Moyra
Nedávno som objavila stránku čas na topánky, kde som si našla nízke členkové trapery, ktorý boli ideálne na toto prechodné obdobie. Sú pohodlné a udržia mi nohy v teple, aj keď nie sú zateplené. Majú neutrálnu bledosivú farbu a dobre sa mi kombinujú s oblečením.
V petržalskom Kauflande mi padla do oka zlupovacia pleťová maska od značky K-Classic, ktorá bola tuším v akcii za 0,49 €. Balenie sa skladá z dvoch častí, takže máte masku na dve aplikácie. Táto maska je určená pre normálnu až zmiešanú pleť. Maska je obohatená o výťažky z mandarínky a hamamelu. A keď si vezmem do úvahy pomer cena a výkon, tak to určite nebolo zlé. Ja som zlupovaciu masku nemala už pár rokov. Určite odporúčam masku nechať na tvári, kým vám úplne na tvári neuschne, čiže odporúčaný čas uvedený vzadu na obale je len informačný. Na miestach, kde som mala masku suchú, tak sa mi odstraňovala dobre, ale niekde som ju mala vlhkú a to už išlo dole trochu horšie. Maska ma nedráždila a celkom dobre si poradila s čiernymi bodkami na nose.

so zlupovaciou maskou K-Classic

Bolo to asi minulý utorok, keď som sa vybrala do obchodov kúpiť niečo pre mamu a chcela som v Top drogérii pozrieť SAVO proti plesniam. To SAVO som síce kúpila, ale okrem toho som si doniesla domov aj paletku očných tieňov od Ruby Rose. Pretože keď som ju zbadala, tak ma zachvátila nostalgia a spomenula som si na paletku, ktorú som dostala od tety v maturitnom ročníku. Bola síce o polovicu menšia, ale tie tiene boli krásne pigmentované a na oku boli jedna báseň. Síce všetky boli perleťové a prášili. No ja som tú paletku zbožňovala asi 7 rokov a potom som ju z hygienických dôvodov vyradila.
Táto moja súčasná paletka Ruby Rose sa skladá zo 48 očných tieňov. Aj táto paletka sa skladá z perleťových tieňov, avšak niektoré v sebe ešte obsahujú väčšie trblietky, čiže tie budú na oku asi viac žiarivejšie. Ja som sa s paletkou ešte nelíčila. Zatiaľ som s ňou líčila len mamu, avšak pri trblietavých tieňoch a starších viečkach je trošku náročnejšie na aplikáciu. Keďže trblietky skôr môžu zvýrazňovať vrásky a povolenú kožu na viečku.
Paletka má väčšie zrkadlo a dva penové obojstranné aplikátory, čiže pokiaľ si zabudnete štetce, tak sa dajú isto využiť. Predvčerom som bohužiaľ mala nešťastnú ruku a paletka mi spadla na zem, čo je nočná mora každej kozmetickej maniačky. Trošku som obila zatváranie a dva tiene sa trochu rozryli. Stále sú však všetky tiene použiteľné a som rada, že to neskončilo horšie. Hoci aj táto menšia nehoda ma vytočila. Poznáte to, keď si niečo kúpite a zrazu sa vám poškodí, tak to vie pokaziť radosť.
V ten istý deň som si po týchto menších nákupoch šla sadnúť do cukrárne Wagner, kde som si dala krtkovu tortu a caffe latte. Bolo to nebíčko v papulke a na to, že nechodievam len tak sama do kaviarne, tak som si túto návštevu užila a určite sa plánujem ešte vrátiť.
Keďže sa nám blížia Dušičky. Tak by ma zaujímalo, ako prežívate toto obdobie? či okrem návštevy cintorínov sa stretnete aj s rodinou, ktorú možno tak často nevidíte.


0 komentárov:

Zverejnenie komentára