pondelok 25. septembra 2017

Testovanie pleťového pílingu a pleťovej masky Hydra Végétal od Yves Rocher

     V júni sa na mňa usmialo šťastie a ja som mala vďaka Cosmopolitanu možnosť vyskúšať rozjasňujúci hydratačný pleťový píling a hydratačnú pleťovú masku Hydra Végetal od Yves Rocher. Produkty som poctivo testovala celé leto a stále ich ešte mám. O tom, aké mám z nich dojmy vám opíšem nižšie.
Začnem rozjasňujúcim hydratačným pleťovým pílingom, ktorý je v modrom obale. Tento píling sa odporúča používať ráno a večer. Čo som si nevšimla a používala som ho tak 2x do týždňa, tak ako som bola navyknutá aj pri iných pílingoch. Píling má gélovú konzistenciu s drobným zrniečkami. Má príjemnú vôňu. Balenie má 75 ml. Nedráždi a zrnká sú k tvári jemné. Pokojne by som ho odporučila, či už na normálnu, zmiešanú alebo suchú pleť. Pri používaní pílingu opatrne, pokiaľ máte na pleti práve zapálené akné, aby ste si zápal nerozniesli po tvári (vtedy radšej píling vynechať).
zloženie pílingu
Hydratačná pleťová maska si ma získala ešte viac ako píling. Síce som tu na blogu minule písala o hĺbkovo čistiacej maske. No myslím si, že okrem takej čistiacej masky je dobré, ak máte doma aj nejakú hydratačnú alebo výživnú masku. V lete potrebujete pleť hydratovať a v zime zas vyživiť. Aplikuje sa tak 2x týždenne. Necháva sa pôsobiť 5 minút a čo sa vám nevstrebe zotriete tampónom.  Podľa môjho názoru je táto maska ideálna na dehydratovanú pleť, ale takisto ju môžte použiť, či už máte suchú, normálnu alebo zmiešanú pleť. Balenie má tiež 75 ml. Ja som mala po použití masky bábätkovsky jemnú pleť. Maska má rovnako príjemnú vôňu ako píling.
zloženie masky
Keď si vezmem pomer cena a kvalita, tak si myslím, že sa oba produkty oplatia. Viete ich zakúpiť v kamennej predajni alebo v oficiálnom eshope.

Máte skúsenosti s produktmi od Yves Rocher? Zaujal vás pleťový píling a maska?


0 komentárov:

Zverejnenie komentára