štvrtok 21. septembra 2017

Moje prvé produkty od FREEDOM

    Už dlhšie som túžila si niečo objednať od londýnskej značky FREEDOM. V Česku je táto značka dostupná v sieti teta drogérii. Na Slovensku si ju vieme objednať cez oficiálny eshop alebo notino.sk. Vedela som, že chcem kolekciu rúžov s názvom Far Away Galaxy, ktorá je určená pre milovníkov Star Wars. Nedávno boli zľavy na oficiálnej stránke a zdá sa mi, že až do výšky 50 %. Tak som využila príležitosť a kúpila som si aj fixačný sprej na make-up a podkladovú bázu pod očné tiene.
     Začnem s tým, čo najmenej naplnilo moje očakávania a postupne prejdem k lepším produktom. Podkladová báza pod očné tiene má ľahkú konzistenciu. Je v telovej farbe, ale funguje skôr ako korektor na viečko. Nedá sa povedať, že by až tak predlžovala trvácnosť očných tieňov, čiže pre mastné viečka bohužiaľ nefunguje. Možno na suché viečka by bola vhodnejšia, hoci so suchšími viečkami nemá človek asi taký problém s výdržou tieňov. 

     Naproti tomu zas fixačný sprej sa mi pozdáva o niečo viac ako predošlý produkt. Eliminuje púdrový vzhľad tváre a nedráždi. Doposiaľ je to môj tretí fixačný sprej. Mala som jeden z Avonu a druhý zmatňujúci z NYX, ale nebola som s nimi až tak spokojná. Pokiaľ si nefúkam nos, tak na zvyšku tváre mi make-up drží dobre, ale ani takýto fixačný sprej vám nezaručí, že make-up bude odolný voči dotyku. Zatiaľ mám tento fixačný sprej radšej oproti tým predošlým, čo som mala.
A konečne sa dostávam k tomu najzaujímavejšiemu z celej recenzie a to je kolekcia rúžov Far Away Galaxy. Okrem samotných netradičných odtieňov ma zaujali aj názvy rúžov, ktoré sú inšpirované Star Wars - The Sith (čierny metalický odtieň), Far Away (modro-fialový metalický odtieň), Storm-Trooper (biely matný odtieň), Sky Walker (šedo-strieborný metalický odtieň) a Space Luxe (zlatý metalický odtieň). Čo sa týka rúžov, tak je to jedna bláznivá divočina a to nielen kvôli samotným farbám, ale čo odtieň to rozdielna kvalita rúžu. Rúže treba pre intenzívnejší efekt vrstviť.
Rúž v odtieni The Sith patrí k tým vydarenejším z tejto kolekcie. Odtieňovo je to niečo medzi tmavo-šedou až čiernou so striebornými trblietkami. Rovnomerne kryje a zopár hodín vydrží.
Jediný z rúžov, ktorý je dostupný ešte samostatne je odtieň Space Luxe. Podľa môjho názoru je najnositeľnejší. Takýto číry zlatý odtieň som už dlho nevidela. Dá sa nosiť samostatne a podľa mňa by mohol vyzerať dobre v kombinácií s červeným rúžom alebo leskom. Stačilo by ho naniesť len do stredu pier na zvýraznenie iného rúžu. Pre samostatné nosenie a výraznejší výsledok ho treba navrstviť. Nie je totiž až tak pigmentovaný ako predošlý odtieň.
Ďalší z tých nositeľnejších odtieňov, ktorý sa prekvapivo páčil aj mojej mame, je odtieň Sky Walker. Ide o tmavší strieborný odtieň s jemne modrým odleskom. Kryje rovnomerne a je dobre pigmentovaný. Viem si ho predstaviť aj v kombinácií s ružovým alebo fialovým rúžom/leskom. Keď som mala 14 rokov, tak som mala takýto odtieň rúžu a kamarátka ho prezývala zo srandy "mŕtvolný".
Najmenej nositeľný samostatne je biely odtieň Storm-Trooper, ktorý je krémový a matný. Predošlé odtiene sú v porovnaní s nim suchšie. Vďaka čomu sú však trvácnejšie. Tým, že je rúž krémový na perách až tak dlho nevydrží.
Skúšala som ho však použiť ako podklad a dať naň farebný trblietavý lesk. Výsledok ma celkom zaujal. Dávnejšie som mala tiež biely rúž z Oriflemu, ale ten bol perleťový a predsa len bol o niečo nositelnejší samostatne ako tento matný.
biely rúž ako podklad s leskom na pery od Essence
Najviac ma sklamal bohužiaľ rúž v odtieni Far Away, od ktorého som čakala asi najviac. Viackrát som sa pri jeho aplikácií dobre nasrala, lebo pigmentácia bola slabšia. Keď som ho chcela rovnomerne naniesť, tak veľakrát mi narobil fľaky a šmuhy, čo ani jeden z predošlých odtieňov nespravil. Pri tom tá modro-fialová farba rúžu vyzerala zaujímavo.
Zhrniem to teda nasledovne z piatich rúžov sú použiteľné štyri. Najlepšie sú na tom čierny, strieborný a zlatý rúž. Tým, že sú rúže aj bez zľavy pomerne lacné, tak by som od nich asi nemala veľa očakávať. Vyšli ma na kus lacnejšie ako rúže od Essence (v  zľave asi okolo 0,70 € za 1 ks, samostatne stoja rúže od Freedom 1,88 €). Za mňa môžem ešte odporučiť fixačný sprej, ale tá podkladová báza pod očné tiene ma bohužiaľ nepresvedčila. 

Máte radi bláznivé farby rúžov alebo radšej dávate prednosť decentným odtieňom? Poznáte značku FREEDOM? 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára