streda 30. augusta 2017

TBT - pohľad späť na jar 2014

Na blogu sa často objavovali články typu - inšpirácie, spotrebované produkty, ale už dlhšie som mala v hlave jeden nápad. Čo takto si zaspomínať na začiatky toho, aká som bola, keď som začínala písať tento blog? Čo sa mi páčilo? čo som nosila alebo používala? Ja som taký nostalgický tvor, ktorý sa občas zabáva na starých fotkách. A možno niekoho z vás pobavím tiež. To je totiž mojim hlavným zámerom.
 Mám veľmi rada vtipné trička s nápismi, či už slovenskými, anglickými alebo nemeckými (nemčina je u mňa TOP). Pri týchto tričkách ide predovšetkým o to nebrať sa vážne a pobaviť toho, kto sa na vás práve díva. Na nasledujúcich troch fotkách mám tričká zo stránky GEEKZ.sk, resp. kamoška ich doniesla z českej verzie tejto stránky, keďže býva v Prahe a slovenská verzia tejto stránky pred tromi rokmi ešte neexistovala. Na tejto stránke nájdete aj výhodné akcie, pokiaľ by ste chceli nakúpiť viac kusov tričiek, tielok alebo mikín.
 Jar 2014 pre mňa začala s krátkymi červenými vlasmi a novým digitálnym foťákom. Na sebe mám tričko zo spomínanej stránky s nápisom I simply walk into Mordor, ktoré ocenia najmä tí, ktorí majú radi Pána prsteňov. Mojou srdcovkou sú aj po troch rokoch kárované gate, ktoré som si kúpila  v Tescu na Kamennom námestí v Bratislave.
 Doteraz najväčší nákup na Flóre v Inchebe sme si spravili s mamou a priateľovou maminou tri roky dozadu. Na chodníku vedľa seba mám africký banánovník, rakytník, kivi, bylinky a nejaké kvetinky. Až na to, že mi v ten deň bolo strašne zle, tak nakúpili sme pekne a zvládla som aj úsmev. Na tričku mám Dartha Vadera zo Star Wars.
Myslím, že v igelitke sú petúnie a horec. Majú ozaj krásne sfarbenie.

Na jar 2014 som absolvovala exkurziu do pražskej Manufaktúry a išla som si oči vyočiť. Pretože som bola v centre mesta v dvojposchodovej predajni, kde okrem kozmetiky mali veľké množstvo doplnkov, hračiek, bižutérie a hrnčeky. Moje úlovky môžte vidieť na tejto fotke. Doteraz ich skoro všetky mám až na tú soľ do kúpeľa. :)

Budem rada, ak mi dáte vedieť, či sa vám tento typ príspevku páči? a či mám teda napísať nostalgický príspevok aj nabudúce? :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára