streda 30. augusta 2017

Moje prvé produkty od značky Makeup Revolution

Bolo to ešte v júni, keď mi prišla akciová ponuka na e-mail od Makeup Revolution, kde bola akcia 2 + 1 zdarma. Už dlhšie som mala vo wishliste dva produkty od tejto značky, tak to bola skvelá príležitosť na výhodnú kúpu. Vytipovanú som mala paletku očných tieňov a zaujímavý rozjasňovač a ako tretí produkt som doplnila antibakteriálne mydlo na štetce. Momentálne rovnaká akcia prebieha na e-shope do nedele. 
Minimálne polroka som mala vytipovanú paletku Fortune favour the brave, ktorú som spomínala už v príspevku o Letných inšpiráciách. Paletka je v krásnom zlatom pevnom obale . Vo vnútri sa nachádza veľké zrkadlo, obojstranný aplikátor a 30 matných, trblietavých a zapečených očných tieňov. Farebne je paletka ladená do nude odtieňov - no môžte v nej nájsť aj tmavšie odtiene do modro, zelena alebo fialova, ktoré však nekričia svojou farebnosťou, ale práve že šikovne dopĺňajú túto paletku. Najviac sa mi páčia také tie strakaté zapečené tiene - tie sú ozaj efektne trblietavé.
Tiene sa dajú pekne roztieňovať jeden do druhého. Sú dobre pigmentované. V tejto paletke nájdete studené aj teplé nude odtiene. Paletka bola vytvorená v spolupráci s bloggerkou Britishbeautyblogger. 
Výdrž tieňov je skôr priemerná v závislosti aj od toho, či máte mastné viečka alebo skôr suché. U mňa vo všeobecnosti výdrž tieňov ovplyvňuje aj podkladová báza na tiene a ak nemám dobrý podklad, tak aj výdrž tieňov klesá.
Na nasledujúcich fotkách môžte vidieť pigmentáciu tieňov na ruke v poradí zhora z ľavého rohu smerom doprava, ako idú tiene v paletke. 


Ďalej tu mám rozjasňovač Srdce jednorožca od značky I♥MAKEUP , ktorá patrí tiež pod značku Makeup Revolution. Rozjasňovač je v netypických dúhových farbách - fialová, modrá, zelená, žltá a oranžová. Na tvári vyzerá zaujímavo, ale treba s nim narábať opatrne, keďže je veľmi dobre pigmentovaný. Pokiaľ však chcete výraznejší efekt, tak sa dá vrstviť. Balenie v tvare srdiečka je roztomilé a takisto aj vonkajšia časť obalu. Dúhové rozjasňovače sú hitom minimálne od začiatku tohto roka. A pokiaľ máte radi rozjasňovače, tak je to určite zaujímavý kúsok do zbierky. Myslím, že okrem tváre sa dá používať aj na oči alebo do vnútorného kútika očí. Bude sa hodiť hlavne studeným typom, ale mňa osobne by zaujímalo ako by vyzeral na tmavšej pokožke. Balenie má 10 g, čo je podľa mňa dosť. 

takto je pigmentovaný rozjasňovač
 Vrátim sa aj k antibakteriálnemu mydlu na štetce z prvej fotky. Štetce stačí namočiť a ponoriť do nádobky s mydlom. Potom stačí štetcom len krúžiť a opláchnete. Moja skúsenosť je, že štetce sa mi ozaj dajú dobre vyčistiť.  
Na týchto dvoch fotkách môžte vidieť jedno z mojich prvých líčení s touto paletkou a rozjasňovačom. Paletka sa dá dobre využiť či už na denné alebo na večerné líčenie. Čo sa týka cien týchto produktov, tak si myslím, že sú primerané vzhľadom na kvalitu. U nás sa táto značka  dá zakúpiť buď na oficiálnom e-shope alebo na iných stránkach. V Česku si túto značku môžete zakúpiť v sieti drogérií ROSSMANN. Kúpu produktov neľutujem a pokiaľ radi s líčidlami experimentujete, tak by ste si prišli na svoje. Vidíte ten odraz svetla na líci na spodnej fotke? Rozjasňovač poctivo robí svoju robotu. 
Poznáte značku Makeup Revolution? Ak áno, skúšali ste od nej už niečo? Prípadne, ktorý zo spomínaných produktov vás zaujal?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára