streda 3. mája 2017

Májová giveaway o vlasovú kozmetiku Love Nature od Oriflame

    
 Nedávno prešla vlasová kozmetika a telová kozmetika z radov Love Nature od Oriflame zmenou dizajnu a pribudli aj nejaké nové produkty. Do súťaže som si zvolila vlasovú kozmetiku so pšenicou a kokosovým olejom, ktorá je určená na suché vlasy. Osobnú skúsenosť mám len s kondicionérom na vlasy a ten mi vyhovoval.

 Konkrétne súťažíme o šampón, kondicionér na vlasy a horúci olej na vlasy.


Podmienky sú nasledovné:

Stačí, ak mi pod tento príspevok napíšete komentár pod akým menom sledujete môj blog na FB. Žrebovať budem cez Random Name Picker. Súťaž potrvá do 17. 05. 2017 a nasledujúci deň vyžrebujem výhercu. V prípade, že vylosujem niekoho, kto nesplní základné podmienky, tak losujem na ďalší pokus. Výhercu oznámim na FB stránke blogu a budem ho kontaktovať správou. Pokiaľ sa mi neozve do týždňa, tak losujem znovu.

Prajem vám veľa šťastia! A teším sa na vás pri ďalších príspevkoch a súťažiach. :)

5 komentárov: