utorok 7. februára 2017

Čo som našla v mojom prvom U - BOXE?

Facebookovú stránku slovenského U - BOXU sledujem už nejakú dobu. Jediný box, ktorý som mala,  bol z DMky a dávnejšie som len hltala blogy, ktoré zmieňovali "ladybox" alebo "senzabox". Je to ako zvoliť si mačku vo vreci. Musíte počítať s prekvapením a s tým, že nie všetko v balíčku vám môže byť po chuti. Na kúpu januárového U - BOXU ma presvedčil bonusový produkt, ktorý bol pribalený k posledným kusom a to bol púder od značky MAC.
Keď som box otvorila, tak ako prvé mi udrela do očí plesová maska. Tú by som určite nečakala. Ja som si obsah balíku musela pozrieť už v práci a ukazovala som ho aj kolegyni.
Samotná plesová maska sa dá uviazať okolo tváre, ale má bohužiaľ jednu nevýhodu a to že celkom púšťa trblietky. Toaletná voda ESULTANZA od VITTORIO BELLUCCI je kompromisom medzi sviežou a orientálnou vôňou. Vrchné tóny toaletnej vody tvorí citrón a levanduľa. Srdce vône sa skladá z tónov pačuli a dreva. Základ obsahuje vanilku, pižmo a santalové drevo. Omladzujúci krém na ruky od značky VOLLARÉ obsahuje extrakt z divokej ruže a výťažok z višní. Parfemácia produktu je jemná a krém sa dobre vstrebáva. Nezanecháva pocit mastných rúk.

Tekutý make-up od značky mels mi bol zaslaný v odtieni č. 3. Už na prvý pohľad mi bolo jasné, že tento odtieň bude pre mňa tmavý, keďže cez zimu siaham po najbledších odtieňoch. No povedala som si, že sa vyskúšam s nim nalíčiť. Páči sa mi jeho parfumácia a zaujala ma aj jeho takmer až zamatová konzistencia. Avšak po 8 hodinách od aplikácie som pozorovala na tvári oranžové mapy. Buď ho podarujem mame alebo po ňom siahnem v lete. A chcela by som ho ešte skúsiť na kontúrovanie tváre.
časť obsahu
Meis kompaktný púder bol tiež v tmavšom odtieni, ale budem ho používať ako bronzer. Je matný a dobre pigmentovaný. Podtón má do oranžova. Obal sa skladá z dvoch častí. Spodná časť obsahuje zrkadlo a hubku. Pri laku na nechty v bordovo-červenom odtieni sa mi nepodarilo nájsť s istotou výrobcu. Lak má zo spodnej strany číslo 152 a nápis COLOR COSMETIC. Neobsahuje trblietky a nechtoch mi vydržal 3 dni bez výrazného olupovania. Priateľovi sa táto farba laku páči.
Odtieň laku na nechty vo flaštičke som sa snažila zachytiť pri rôznom svetle, takže mi prosím odpustite, že mám nalakované nechty úplne iným lakom, čo asi udrie do očí každému. Skôr som už zúfalo hľadala miesto v dome, kde je aspoň ako také dobré svetlo a rýchlo som fotku cvakla. Lak som použila až o pár dní neskôr. A prečo som fotku nepridala dodatočne? Trošku ma zamrzelo, že ani pri dvoch vrstvách nemal lak rovnomerné krytie, čiže som s výsledkom nebola až tak spokojná.
žltý lak na nechtoch Maybelline Colorama so zmatňujúcim nadlakom od Oriflame
 Jediný produkt, ktorý ma nechal chladnou sú klieštiky na riasy. Ja už doma jedny mám z Avonu a zdajú sa mi o niečo pevnejšie. Takže tieto asi niekomu podarujem.
 Veľmi som chcela vyskúšať peeling a masku na nohy v jednom od značky PRIODY, ale keď som mame ukazovala obsah boxu, tak mi dala jasne najavo, po čom túži. A keďže som nemala to srdce povedať jej, že nie, tak túto masku pravdepodobne otestuje ona, ak bude mať stále záujem.
zloženie peelingu a masky PRIODY
Dostávam sa k predposlednému produktu, ktorý ma vlastne presvedčil ku kúpe U - BOXU. Tým je kompaktný púder od značky MAC v odtieni č. 3, ktorý bol opäť bohužiaľ tmavý na mňa a má oranžový podtón. Bol milo zabalený. Uvidím, či mi v lete bude dobrý, ak nie, tak ho posuniem potom mame.


Obal púdru je z pevného plastu. A skladá sa z dvoch častí. V spodnej časti sa nachádza zrkadlo a hubka.
Masku na tvár od BIODERMIC s papayou v prášku som už otestovala spolu s mojou mamou. Masku rozmiešate spolu s vodou. Aplikujete na tvár a po 15 minútach umyjete. Mama mala po použití pleť rozjasnenú a zažartovala, že sa cíti tak o 10 rokov mladšie. Ja mám pleť po dvoch hodinách skôr farebne zjednotenú. 
zloženie pleťovej masky
U - BOX ma vyšiel na 11,99 €. Nachádzalo sa v ňom 11 produktov (ako bonusový som mala púder od MAC). Možno nie každému by sadla kombinácia produktov, ale ja rada s kozmetikou experimentujem a pokiaľ viem, že produkt nevyužijem, tak ho posuniem ďalej mame alebo kamarátke. Kúpu boxu neľutujem a možno si ho kúpim niekedy znova.
Kľudne mi napíšte, či by ste vyskúšali U - BOX. Prípadne, aký produkt vás zaujal? :)



1 komentár:

  1. Moc pekne napísané :) Ja mám januárové vydanie U-boxu taktiež, a najviac ma zo všetkého zaujal peelingový zábal na nohy, ktorý je skutočne skvelý. Už som naňho písala aj recenziu, tak ak máš záujem, príď ku mne na blog pozrieť :)
    https://klaudysenjoyment.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť