pondelok 27. novembra 2017

Testovanie pleťového séra Clarins Double - Serum

Nedávno som na mňa usmialo šťastie vo facebookovej súťaži, ktorú organizoval na svojej stránke Marionnaud a ja som vyhrala Clarins Double - Serum (pleťové sérum). Potešilo ma to, keďže som nedávno prišla na to, že mojej pleti už len krém nestačí. Pleť sa mi zdala v niektorých častiach dehydratovaná so sklonom k začervenaniu a šúpaniu. Na brade moja pleť zostávala aj naďalej problematická.  Tušila som, že na zimu bude potrebné zmeniť niečo v pleťovej starostlivosti. Keďže už patrím do vekovej kategórie 25+, tak používam aj krémy na prvé vrásky. Zároveň však bojujem aj s akné, čiže som potrebovala  niečo pre komplexné riešenie problémov mojej zmiešanej pleti.
Najprv som si nebola istá, či je sérum aj pre moju vekovú skupinu a či ho neprenechám len mame. Avšak zistila som si, že toto sérum je vhodné od 25 rokov a pre všetky typy pleti. Používam ho už tretí týždeň a taktiež som ho otestovala aj na mojej mame.
V prvom rade je toto sérum výnimočné tým, že sa skladá z dvoch častí - z hydrickej a lipidickej, ktoré sú vďaka dvojkomorovému baleniu oddelené. Tieto dve zložky sa navzájom spoja až po stlačení aplikátoru, ktorý si môžete nastaviť na dva stupne, podľa toho aké veľké množstvo séra chcete vytlačiť. Prvé Clarins Double Serum bolo uvedené na trh v roku 1985. Tento rok prišiel Clarins už s ôsmou generáciou jedného z najobľúbenejších produktov tejto značky.
Tohtoročná vylepšená verzia obsahuje 21 aktívnych zložiek z rastlinných extraktov a navyše novú ingredienciu kurkumu. Sérum sľubuje okamžité prežiarenie pleti, redukciu pórov a vrások a mladistvejší vzhľad pleti. Pri nasledujúcich fotkách by som sa s vami rada podelila o moje dojmy. Na oboch fotkách mám vyčistenú a natretú pleť krémom.
pred používaním séra
Pred používaním séra bola moja pleť farebne nejednotná s vyrážkami. Pôsobila mdlo a unavene.
po dvoch týždňoch používania séra
Po dvoch týždňoch používania je pleť farebne jednotnejšia, viac hydratovaná a rýchlejšie sa regeneruje. Teraz aj keď sa mi občas vyhodí nejaká vyrážka, tak sa aj rýchlejšie vyhojí. Táto fotka je po večernom čistení a bola som v ten deň v práci. V mojom prípade sérum určite splnilo prežiarenie pleti a redukciu pórov. Tým, že pleť nepôsobí tak unavene, vyzerá mladistvejšie a zdravšie ako predtým.

Sérum má praktickú aplikáciu a príjemnú parfumáciu. Nedráždi a dobre sa vstrebáva. Ja ho zvyknem rozotrieť až ku krku. Jediná nevýhoda tohto séra je vyššia cena. Stojí od 76 do 101,50 € a zoženiete ho v 30 ml alebo 50 ml balení.

So sérom som bola spokojná. Za plnú sumu by som si ho asi nekúpila, ale v prípade akcie alebo keby som začala zarábať viac, tak by som neváhala. Produkty značky Clarins zakúpite v parfumériach a e-shopoch.

Používate pleťové séra? a poznáte značku Clarins?


0 komentárov:

Zverejnenie komentára