streda 9. augusta 2017

Spotrebované a vyradené produkty za jún a júl 2017

Ani sa mi to po pravde nezdá. Mám pocit, ako keby som nepísala len mesiac o spotrebovaných a vyradených kozmetických produktoch. Avšak ma upokojilo, že toľko obalov sa mi nazbieralo za dva mesiace. V lete je spotreba telových produktov u nás o niečo väčšia - hlavne sprcháče, telové mlieká a šampóny idú na odbyt. Predsa len tie horúčavy nás prinútia byť častejšie v sprche.
Exfoliačný zábal na nohy od PRIODY má odstraňovať zrohovatenú kožu z chodidiel a to čo sľubuje aj postupne splní. Treba sa však pripraviť na to, že sa pár dní sa vaše chodidlá budú zvliekať z kože ako had. S výsledkom som spokojná tak na 90%. Čakala som, že si zábal poradí aj s malými mozoľmi, čo mám na bokoch nôh, ale tie mu odolali.

V dm drogérii mi priateľ kúpil zmäkčujúcu masku na nohy opäť vo forme návlekov od značky Montagne Jeunesse. Maska voňala krásne a použila som ju večer. Nechala som pôsobiť a nohy som pomasírovala. V ten večer boli nohy zvláčnené, ale ráno boli chodidlá opäť suché a zhrubnuté, čiže efekt je ozaj krátky v porovnaní s exfoliačným zábalom od PRIODY.
 Tento týždeň som načala pílingové mydlo Swedish Spa od ORIFLAME a zatiaľ je vyložené v mydelničke na vani. Má oblý tvar, z ktorého vyrastajú výčnelky a preto je ideálne na masáž. Obsahuje ostružinu moruškovú, šalviu a vitamín C. Minula som aj farebné tužidlo Venita Trendy Mousse v odtieni 33 čarovný purpur, ktoré ste videli medzi júnovými inšpiráciami.
 Toaletná voda Super Playboy od Playboy má roztomilé balenie s Playboy uškami. Je to príjemná ovocná vôňa, ktorá sa hodí aj teraz na leto alebo pre tie, čo majú radi ovocné vône. Hlavu vône tvorí mandarínka a pomaranč. Základ sa skladá z pižma, santalového dreva a ambry. To, že má Balea dobré a cenovo dostupné produkty som už spomínala aj v iných príspevkoch. Tentokrát som od nich spotrebovala sprchovací gél COOL BLOSSOM, ktorý vonia po červených pomarančoch a neroli kvetoch.Mne jeho vôňa pripomenula penu do kúpeľa, ktorú som mala dávnejšie asi z Avonu.

Myslím, že aj moje kamarátky už dobre vedia, že sprchovým gélom od Dermacol u mňa zabodujú. Ja som spotrebovala sprcháč s vôňou sladkého manga a je to úplne božská tropická vôňa. Trochu ma až zarazilo, že na eshope som ho už nevidela. Snáď ho nevyradili z ponuky. No všimla som si, že do ponuky im po novom pribudol sprchovací gél s jablkom a škoricou. To bude niečo akurát na zimu!
Pokiaľ je nejaký šampón určený na zimu, tak ho nepoužívajte v lete ako ja. Šampón Avon Naturals s vanilkou a hruškou som dostala pod stromček ešte predminulé Vianoce a kým som sa k nemu dostala, tak to dlhšie trvalo. V zime by bol asi ideálny, ale v lete mi až tak nesedel a to som ho používala spolu s kondicionérom z tej istej rady.
 Z produktov na tejto fotke ma najviac vytáčal odličovač očného mejkapu THE ONE Oriflame, ktorý sa nachádza naľavo. Odličoval dobre, ale musela som poriadne stlačiť obal, aby z neho šlo požadované množstvo. A šlo to ozaj ťažko. Vedľa odličovača sa nachádza arganový krém na ruky Inecto, ktorý ma opantal svojou exotickou vôňou. Konzistencia krému je ľahšia a rýchlo sa vstrebáva. Je ideálny na leto. Pri písaní tohto príspevku som si chcela k nemu privoňať a zabudnutá kvapka krému mi vystrelila na nos. Sprchovací gél s ružovým grepom Dermacol je ako stvorený na leto. Osvieži a povzbudí. Mne aj mame veľmi voňal.

Už druhýkrát som spotrebovala aj Jarischovu vodu, ktorú odporúčam, aj keď s vodeodolným mejkapom si neporadí. Pleť upokojuje a nedráždi. Zaujímavou letnou vychytávkou je telové želé Balea s mätou a vodným melónom. Veľká škoda, že ide len o limitovanú edíciu. Ošetrujúci olej Bi-Oil na telo a tvár má príjemnú vôňu. Avšak nezanechal vo mne hlbší dojem. Možno keby som používala väčšie balenie a dlhšiu dobu, tak by som videla nejaký rozdiel. Potom čo som ho však skúsila na tvár aj na telo, tak ma až tak nezaujal.
Ďalej pokračujem šampónom Balea pre ľahko sa mastiace vlasy, ktorý obsahuje zelenú mätu a citrónovú trávu. Myslím, že nám všetkým sedel a navyše neobsahuje silikóny. Telový krém Balea s kokosom a vanilkou je svojou vôňou vhodný aj na leto aj na zimu. Krém nie je príliš hutný a ani vôňa nie je príliš silná. Krém na ruky Inecto s kokosom je tiež nemastný, tak ako aj ten arganový, tiež sa rýchlo vstrebe a príjemne vonia.

Sprej na farbené vlasy Yves Rocher mi dala kolegyňa, ktorá ho už nechcela a ja som ho dala mame. Keďže mama si jediná pravidelne farbí vlasy. No i tak, nestihla sprej minúť skôr než mu skončila exspiračka. Nesťažovala sa na neho, takže predpokladám, že jej nevadil. Obnovovací masážny olej  na tvár, telo a vlasy s marockým arganovým olejom Planet Spa od Avonu je skvelý po kúpeli alebo do vlasov. Ako náhle som sa s nim natrela, tak som voňala nielen ja, ale vôňa zostala aj v kúpeľni. Potom sa len mama vypytovala, že čo tak pekne vonia. Mydlo Savon d´Alep sme používali na ruky. Spotrebovali sme ho za 5 týždňov. Bolo také skôr mazľavé, za čo môže asi vavrínový a olivový olej v zložení. Mydlo malo 300 g a bolo teda celkom veľké.
Skúsili sme aj soľ do kúpeľa s kvetom marakuje a ylang ylang od Tesco Pro Formula, ktorá bola celkom aromatická, ale svoj účel splnila. Táto soľ do kúpeľa má 600 g a je cenovo dostupná. Trblietavé telové mlieko s cezmínou a bambuckým maslom Avon Naturals malo skôr zimnú vôňu, ale jeho trblietavý efekt oceníte skôr v lete, keď chodíme viac odhalení. Mne sa páčilo, že bolo dvojfarebné - miešala sa v ňom béžová a ružová farba s trblietkami.

Toaletné mydlo Green Pharmacy s goji a mandľovým olejom som doniesla do práce, aby sme mali na záchode nejaké mydlo. Má bielu farbu a veľmi jemnú parfemáciu. Inak sa mi zdá krémové. Vichy NORMADERM micelárna voda je určená pre problematickú pleť. Na odličovanie očného mejkapu sa podľa mňa nehodí. Micelárnu vodu som používala spolu s krémom a zdalo sa mi to už trochu agresívne na moju pleť. Krém sa mi skôr osvedčil na noc.
DiXi čajovníkový šampón je určený na mastné vlasy. Tento šampón som párkrát vyskúšala, ale skôr mu bola verná moja mama a otec. Myslím, že na leto, keď sa viac potíme a vlasy sa rýchlejšie mastia, tak sa takýto šampón zíde, aj keď mastné vlasy nemáte. Navyše nezruinuje vašu peňaženku. Minulý mesiac som skúsila aj anticelulitídny hrejivý gél s L-karnitínom od Avonu. Používa sa 2x denne a pokožku prehrieva. Po jeho aplikácií si treba poriadne vyumývať ruky, inak vás budú páliť. Pokožku vypne a spevní, ale ten hrejivý efekt až dráždi, takže druhýkrát si ho asi nekúpim. 

Krém na ruky Basis Sensitiv od Lavera ma očaril svojou vôňou, ktorá mi pripomínala tvarohový koláč. Obsahuje výťažok z bio rumančeka, bio mandle a karité maslo. Konzistenciou je trošku hutnejší. Sprejový dezodorant od Oriflame Activelle Extreme Protection 48 h už momentálne nie je v ponuke. Účinkom a výdržou sa mi zdal priemerný. Donedávna by som obrúsky pohlcujúce mastnotu považovala za zbytočnosť. Keď som však vyskúšala obrúsky od Mary Kay, tak som prišla na to, aký je to praktický pomocník počas dňa, pokiaľ sa lesknete. A vďaka týmto obrúskom viete aj otestovať, aký typ pleti máte. No predovšetkým testujte, pokiaľ nie ste spotené, aby bol výsledok reálny. 
Aj tentokrát som vyraďovala z dekoratívnej kozmetiky. Začnem zľava tieňmi na obočie The ONE od Oriflame, ktoré som mala ja a kúpila som ich aj mame. Sada obsahuje dva tiene - svetlejší a tmavší, vosk, zrkadlo a dva aplikátory. Pracuje sa s ňou celkom dobre. Len výdrž by mohla byť trošku dlhšia. Lesk na pery Manhattan v odtieni 43H mal príjemnú ovocnú vôňu a na perách iba jemne tónoval, ale viac menej bol priehľadný. Veľmi ma mrzí, že táto značka už nie je v našich drogériách. O to viac ma, ale teší, keď nájdem nejaké produkty na eshopoch. Quatro paletka od Alverde je v krásnych výrazných matných odtieňoch a pigmentované sú ozaj dobré. Túto farebnú kombináciu už asi nezoženiete, ale myslím, že aj táto prírodná značka kozmetiky si zaslúži pozornosť a určite chcem od nich toho vyskúšať viac.

Vyradila som aj môj jediný produkt od značky KORRES. Bol to dlhotrvajúci lesk na pery v krásnom hnedo-červenom odtieni. Celkom fajn držal a príjemne voňal. Vypotrebovala som taktiež aj priehľadný gél lak od Sall Hansen Miracle Gel. Vytváral efekt gélových nechtov, ale výdrž laku u mňa nepredĺžil. Trblietavý lak s výdržou 14 dní - asi len v divokých snoch výrobcu. Gélový očný tieň od Maybelline Color Tattoo v odtieni 20 Turquoise Forever mi už tak trochu vyschol. Tiene Color Tattoo sa tešia priaznivým recenziam vďaka svojej dlhej výdrži. Dá sa použiť ako podkladový tieň, linka alebo na nalíčenie celého viečka. Takže určite len odporúčam. Rúž na pery Hollywood Collection Starlet Glamour od Avonu je v krásnom zlato-bronzovom odtieni. Išlo o limitovanú edíciu. Obsahuje dosť trblietok, ale inak si myslím, že sa hodí či už k dennému aj večernému líčeniu.
Krém na ruky s marhuľovým olejom a bambuckým maslom Manufaktúra stále patrí medzi moje najobľúbenejšie krémy na ruky, či už kvôli vôni alebo aj jeho dobrej konzistencii. Hodvábny olej pre všetky typy L´ORÉAL PARIS ELSEVE nám doma vydržal neskutočne dlho. Stačí 1 až 2 stlačenia a votrieť do vlasov. Krásne vonia. Toaletná voda s vôňou lesných plodov od Yves Rocher je z letnej limitovanej edície 2013. Mama mala 100 ml balenie a aj po štyroch rokoch to bolo takmer nemožné minúť. Tak sme ho neskôr dali na WC ako osviežovač. Inak to bolo krásna ovocná vôňa.

Bepanthen krém som si kúpila v období, keď bolo chladnejšie a trápil ma ekzém na lakťoch. Poskytol rýchlu úľavu a rýchlo sa vstrebával. Zakúpite ho v lekárni alebo na eshopoch. Podráždenú pokožku upokojí. Termálna voda v spreji Avéne sa mi už viackrát osvedčila a v týchto horúčavách je to malý zázrak. Zoženiete ju vo viacerých veľkostiach - 50 ml je akurát tak do kabelky a v práci mám na stole 300 ml balenie, ktoré dlho vydrží. Termálna voda osvieži a taktiež fixuje mejkap.

Opäť som vám podala až vyčerpávajúce množstvo dojmov a informácií. Dúfam, že vám niečo z toho pomôže pri rozhodovaní alebo sa vyvarujete zbytočnej kúpy.

Napíšte mi do komentárov, či nejaký zo spomínaných produktov poznáte alebo či ste o nejakom z nich počuli prvýkrát? :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára