streda 19. apríla 2017

Situácie, ktoré trápia ľudí s ofinou

Vítam vás pri treťom aprílovom príspevku. V tomto príspevku sa chcem venovať situáciám a problémom, ktoré poznajú tí, čo nosia ofiny. Dúfam, že vás tento príspevok pobaví. :)

1) Situácia - idete ku kaderníčke a ukážete jej fotku, ako chcete, aby vás ostrihala. Z kaderníctva odchádzate spokojné/í. Konečne ste sa zbavili toho veľkého čela a vaše vlasy nebudú vyzerať tak spľasnuto!
takto to vyzerá po návšteve kaderníčky marec 2017
Ak ste si mysleli, že toto je tá časť "žili spolu šťastne, až kým ofina nedorástla", tak ste na omyle. Myslím, že každý kto nosil ofinu dlhšie. Pozná slovné spojenie "ranné toporenie" aj v trošku inom význame. A prisahám, že ak existuje zaručený liek na erektilnú dysfunkciu, tak ho moja ofina v spánku určite objavila. Len mi ho nechce prezradiť. Zákon schválnosti funguje tak, že keď cez víkend prídete s novou ofinou a pondelok chcete ísť v dôstojnom stave do práce. Tak sa ráno zobudíte a ofina nesedí na čele. Ona stojí! A vy máte pocit, že ste vykradli hairstyle chlapcom z Modern Talking. Vlastne počkať! Oni boli a sú na tom lepšie ako vy...čiže hľadáte a skúšate... Vytiahnete žehličku na vlasy, ktorú používate asi 3x do roka. Žehlíte..dávate tužidlo..snažíte sa to s tým hrebeňom nacapiť na čelo...a hádajte, čo ofina? Stojí...Tak si d**nete (dáte) na hlavu čelenku a v práci si ešte dobre zanadávate..Najlepšie kombo je, keď máte ešte krátke vlasy..To sa môžte tváriť, že to bol akože pokus o punk účes. :D Na spodnej fotke vám chcem ukázať, ako mi bolo veselo každé ráno, keď som mala krátke vlasy a inú farbu vlasov.
august 2014
Riešenie tejto situácie: Kolegyňa mi poradila a týmto jej chcem poďakovať. Ak vás ofina neposlúcha, tak si ju umyte vodou. Nepotrebovala som ani lak, ani tužidlo, ani žehličku..iba vodu a hrebeň..Ofina sa stane poddajnejšou a dá sa lepšie upraviť. Pokiaľ máte ofinu mastnejšiu a chcete jej dodať ešte trocha života, tak použite suchý šampón. Bude vyzerať lepšie.
s mokrou ofinou pred koncertom
2) Situácia - rozhodli ste sa, že si ofinu spravíte sami doma. V tomto prípade gratulujem a prajem veľa šťastia. Spomínam si, keď mi mama 7 rokov dozadu po dlhej dobe spravila ofinu. Bola som šťastná ako blcha. Až mi raz kaderník, čo ma strihal povedal: "Neboj sa, nebude to horšie ako to, čo si predtým mávala na hlave!" Pochopila som, že moji známi si možno nevšimli, že mi ofinu strihá mama, ale kaderník takmer vždy spozná , keď sa striháte sami. A priznám sa, že na niektorých mojich vlasových kreáciách sa zabávam doteraz.

Riešenie: Dajte si ofinu ostrihať u kaderníka alebo u niekoho, kto má šikovné ruky a ozaj mu veríte. Hlavne si ju prosím nestrihajte sami. A keď už si ju striháte a niečo pokazíte. Tak to nechajte tak a vyhľadajte urýchlene odbornú pomoc..Ono to totiž býva tak aj s očnou linkou. Zarovnávate, zarovnávate a zrazu ste úplne v p**i, resp. v prdeli. Zatiaľ čo zlú očnú linku odlíčite, príliš krátka ofina vám musí dorásť a vašou najlepšou kamarátkou sa stane čelenka..Pozrite druhú fotku nižšie ako odstrašujúci príklad..
apríl 2012
áno, ja to zvládnem posrať aj sama - ofina ako trávnik

3. Situácia - zvoliť si vhodné obdobie na ofinu. Myslím, že leto je obdobie, ktoré by malo byť pre ofinu tabu. Ofina zohrieva a keď sa vám spotí čelo, tak zistíe, že "riťku" nemáte len vzadu, ale aj na čele.
aj takto môže vyzerať ofina v štýle "riťky" - september 2013
Riešenie: Ideálny obdobím na ofinu je jar, jeseň a možno aj zima. Hoci opatrne so zimnými čiapkami! Síce vám ofinu pricapia na čelo, ale aby nebolo pricapená až príliš...

4. Situácia - ofina a počasie - toto je kapitola sama o sebe. Pretože pre ofinu je ideálne bezvetrie a slnečne. Inak si letí svojim smerom a pravdepodobne opačným ako zvyšok vášho tela..

Riešenie: Ja nosím často niečo na hlave - baretku, klobúk, čiapku a šiltovku. Je to preto, že počasiu neverím a neznášam, keď mi vlasy lietajú okolo tváre. Čerešničkou na torte je, pokiaľ máte natreté pery rúžom, leskom alebo balzamom. Myslím, že nemusím ani pokračovať...proste treba mať pri seba pokrývku na hlavu, hrebeň a vreckové zrkadlo pre každý prípad.

5. Situácia - ofina a úprava: myslím, že určité problémy s úpravou ofiny som načrtla už v predošlých bodoch. Niečo o ofine som sa naučila aj od bývalého priateľa, ktorého touto cestou pozdravujem a ospravedlňujem sa mu, že som sa mu smiala. Vždy keď behal so žehličkou na vlasy po izbe. On ma naučil, ako vyzerá "riťka na ofine."

Riešenie:  Nájdite si stylingové prípravky, s ktorými sa vám bude dobre pracovať, či už to je lak na vlasy, tužidlo, olejček na vlasy alebo hocičo, čo máte práve po ruke. Možno prídete na to, že vám stačí okrúhla kefa a ofinu iba navlhčiť. Pokiaľ je počasie proti vám a vašej ofine, tak sa zariaďte podľa bodu č. 4.

6. Situácia - preč s ofinou! - Áno, raz príde situácia, kedy si poviete, že nechcete vyzerať ako Lady Gaga na začiatku svoje kariéry. Ofina vám už dorastá. Vy si len matne spomínate, ako vyzeráte bez nej a že máte vôbec aj obočie.Vašimi blízkymi kamarátkami sa stávajú čelenky a jemné sponky.
jún 2013
Riešenie: Okrem vyššie spomínanej čelenky a sponiek. Potrebujete čas a trpezlivosť, kým vám ofina dorastie do dĺžky, kedy si ju už viete učesať nabok. A pre vás začína "bezofinové obdobie."

ofína už dorástla - január 2015

V závere môjho príspevku chcem podotknúť, že počas písania tohto príspevku nebolo ublížené žiadnej ofine...V prípade, že ste nepochopili moju paródiu...tak mi môžte bozať....ofinu :D


2 komentáre: